اخبار داغ

برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به دور از کلیشه باشد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به دور از کلیشه باشد سرهنگ مرادحاجتی گفت: قصد داریم در هفته دفاع مقدس از برنامه‌های کلیشه‌ای دوری کنیم. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، جلسه کمیته هماهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان خوزستان امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس […]

اشتراک گذاری
20 شهریور 1400
92 بازدید
کد مطلب : 129983

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:
برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید به دور از کلیشه باشد

سرهنگ مرادحاجتی گفت: قصد داریم در هفته دفاع مقدس از برنامه‌های کلیشه‌ای دوری کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، جلسه کمیته هماهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان خوزستان امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در این جلسه با اشاره به رویکرد جدید اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: قصد داریم از برنامه های کلیشه ای و تکراری که شاید مخاطب گریز هم باشند، دوری کنیم. یکی از این برنامه‌ها آبروی محله برنامه ای است که طی آن عکس شهدا را بر روی سنگ حکاکی شده و بر سردر منازل خانواده های شهدا نصب می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تاکید بر استفاده از فضای رسانه ای و مجازی بیان داشت: پویش ملی و مجازی «جمله های حماسی» نیز از دیگر برنامه هایی است که از هم اکنون آن را در سطح کشور به اجرا گذاشتیم و از همه هموطنان خواسته ایم که جمله های حماسی خود را در خصوص فرهنگ دفاع مقدس به روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ارسال کنند.

سردار مرادحاجتی ضمن تقسیم وظایف و تکالیف دستگاه‌های مختلف عضو ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس استان خوزستان، تاکید کرد: همه نهادها، سازمان ها، ادارات و مسئولین باید کمک و همراهی کنند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن برنامه های پیش رو را به مردم عزیز و جامعه رزمنده و ایثارگر استان و کشور تقدیم کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *