اخبار داغ

وزیر نفت در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه اهواز : وزارت نفت ۷۱ هزار میلیارد ریال در خوزستان هزینه می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ایرنا جواد اوجی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی( ره) اهواز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر است افزود: وزارت نفت در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان […]

اشتراک گذاری
04 شهریور 1401
230 بازدید
کد مطلب : 149155

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از ایرنا جواد اوجی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی( ره) اهواز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر است افزود: وزارت نفت در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در خوزستان در بخش‌های آبرسانی، برق، گازرسانی، فرهنگی، دانشگاه، مدارس، بیمارستان و معیشتی هزینه خواهد کرد. 

وزیر نفت با بیان اینکه دولت سیزدهم در یک سال به همه استانها سفر داشته است، بیان کرد: در سفرهای استانی ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و اشتغال استان‌ها اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه وزارت نفت ۴۸میلیارد تومان برای سفر اربعین امسال هموطنان هزینه می کند، افزود: دولت در یک سال ۳۵هزار نیروی ایثارگر را در مجموعه نفت تغییر وضعیت داد.
اوجی اظهارداشت: در یک سال گذشته ۹۲درصد دانش آموختگان نفت را جدب کردیم چون معتقدیم هرگونه تحول و پیشرفت و دستیابی به فناوری تخصصی نفت به نیروی انسانی وابسته است.


وی با اشاره به اینکه دولت در ابتدای کار با مشکلات و چالش‌های زیاد و متنوعی روبرو بود، افزود: با تدبیر و اقدامات جهادی وزارت نفت و همکاری مردم، قطعی گاز در زمستان نداشتیم.
وزیر نفت حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت کشور را از توطئه های دشمن با هدف ایجاد نارضایتی مردم و ایجاد ناامنی همچون اغتشاشات آبان ۱۳۹۸ بیان کرد و افزود: پس از این حمله سایبری،  مجموعه همکاران نفت با اقدامات جهادی مانع از بروز بحران سوخت در کشور شدند.
وی ادامه داد: مردم در قضیه سوخت صبوری وهوشمندانه عمل و دشمن را مایوس کردند.
اوجی با بیان اینکه ۱۳ سال از عمرم را در خوزستان بودم بیان کرد: به مشکلات و چالش های خوزستان اشراف و آگاهی دارم.
وی افزود: وزارت نفت با همه توان برای رفع مشکلات استان خوزستان که هشت سال دفاع مقدس را صبورانه تحمل کرده وارد میدان کار و تلاش خواهد شد.
گفتنی است؛ وزیر نفت برای شروع عملیات اجرایی سه طرح نفتی و افتتاح رسمی از ۴۰۰ واحد مسکونی در شهر نفتخیز مسجدسلیمان روز جمعه وارد اهواز شد.

همچنین وزیر نفت به همراه امام جمعه اهواز پس از پایان نماز جمعه  در دیداری صمیمی با تعدادی از نمازگزاران حاضر در مصلی، برای حل مشکلات آنها دیدار و گفتگو نمودند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۰۲۰۶۰۴۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *