اخبار داغ

حدیث احمدی سعید: به مناسب بزرگداشت روز معلم

روز معلم مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسوولیت خطیر اساتید و معلمان در امر تعلیم و تربیت است و این مهم، نشانگر نقش ویژه معلم به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی کشور و زیربنای توسعه و پیشرفت همه جانبه است. با ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب، همه آحاد جامعه به سهم خود و جامعه نخبگانی و […]

اشتراک گذاری
13 اردیبهشت 1403
778 بازدید
نویسنده : حدیث احمدی سعید
کد مطلب : 158427

روز معلم مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسوولیت خطیر اساتید و معلمان در امر تعلیم و تربیت است و این مهم، نشانگر نقش ویژه معلم به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی کشور و زیربنای توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

با ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب، همه آحاد جامعه به سهم خود و جامعه نخبگانی و فرهنگی کشور در لباس مقدس معلمی مسئولیت کادرسازی و پرورش نسل علمی و فرهنگی برای نهادینه کردن منویات ارزشمند مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی وظایف و مسئولیت‌های بسیار مهمی را برعهده دارند.

یکی از مواردی که میتواند پاسخگوی توسعه و پیشرفت فرهنگی ، اجتماعی یک ملت را فراهم آورد بدون شک بحث تعلیم و تربیت می‌باشد که تسلط و توانمندی معلم تضمین کننده این توسعه خواهد بود.

بدیهی است که هیچ شغلی به اندازه تربیت و تدریس دانش آموزان که وظیفه اصلی معلمان است ، در بهتر شدن شرایط علمی و فرهنگی یک اجتماع تاثیر گذار نیست .

در همین راستا تضمین امنیت شغلی و مالی یک معلم و به‌طبع آن آرامش فکری و روحی جامع بزرگ فرهنگیان پیش نیاز اطمینان خاطر توسعه همه جانبه کشور در همه زمینه‌ها خواهد بود .

امید است با سیاست های کلان نظام و تصمیمات اساسی و ارزشمند دولت محترم همچون موضوع رتبه بندی معلم و اولویت قرار دادن موضوعات علمی و فرهنگی جامعه شاهد رشد ، توسعه و تعالی هرچه بیشتر کشور عزیزمان باشیم .

🖊 حدیث احمدی سعید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *