اخبار داغ

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی تحقیقی و پژوهشی امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی تحقیقی و پژوهش بین پارک فناوری و نوآوری نفت و شرکت پترو نیرو صبا امضا شد. به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز، این این تفاهم‌نامه عصر امروز (چهارشنبه، ۲۹ آذرماه) در حاشیه روز دوم دومین رویداد پتروتک بین محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و عمران بایوج خوشامیان، مدیرعامل شرکت […]

اشتراک گذاری
29 آذر 1402
152 بازدید
کد مطلب : 157827

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی تحقیقی و پژوهش بین پارک فناوری و نوآوری نفت و شرکت پترو نیرو صبا امضا شد.

به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز، این این تفاهم‌نامه عصر امروز (چهارشنبه، ۲۹ آذرماه) در حاشیه روز دوم دومین رویداد پتروتک بین محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و عمران بایوج خوشامیان، مدیرعامل شرکت پترو نیرو صبا امضا شدد.

دومین رویداد پتروتک روز سه‌شنبه( ۲۸ آذرماه) با همکاری همه ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش آغاز به‌کار کرد.

این رویداد طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رویداد می‌توانند به صفحه اینترنتی https://petrotechconference.ir مراجعه کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *