اخبار داغ

فرماندار اهواز تاکید کرد: ضرورت تسریع در اجرای طرح تعریض جاده دغاغله

سرپرست فرمانداری اهواز بر تسریع در اجرای طرح تعریض جاده دغاغله تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری،مسعود فلاحی در بازدید از برخی مناطق بخش مرکزی اهواز با اشاره به حادثه خیز بودن مسیر اهواز-دغاغله افزود: این محور حادثه خیز باید برای جلوگیری از حوادث جاده ای هر […]

اشتراک گذاری
27 آذر 1400
103 بازدید
کد مطلب : 139548

سرپرست فرمانداری اهواز بر تسریع در اجرای طرح تعریض جاده دغاغله تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری،مسعود فلاحی در بازدید از برخی مناطق بخش مرکزی اهواز با اشاره به حادثه خیز بودن مسیر اهواز-دغاغله افزود: این محور حادثه خیز باید برای جلوگیری از حوادث جاده ای هر چه سریعتر تعریض و ایمن سازی شود.

وی ادامه داد: به علت ایمن نبودن،نداشتن شانه، عرض کم،تاریکی در شب،ترافیک سنگین حوادث رانندگی زیادی در این جاده رخ می دهد که تسریع در اجرای آن ضرورت دارد.

فرماندار اهواز همچنین در ادامه از طرح های اجرا شده از جمله بهسازی و آسفالت معابر و خیابان ها،برق رسانی،روشنایی، اجرای جوی و جدول و تقاطع غیرهمسطح کمربندی اهواز  در روستاهای بخش مرکزی اهواز مسیر کارخانه قند و تصفیه شکر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،در این بازدید بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و علی بلم چی بخشدار مرکزی اهواز نیز حضور داشتند.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۷۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *