اخبار داغ

تقدیر رئیس سازمان انتقال خون استان خوزستان از مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک

دکتر فیضی رئیس انتقال خون استان با اهداء لوح تقدیر از تلاش های مهندس جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر بعمل آورد.* به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، پایگاه انتقال خون ایذه در سنوات گذشته بصورت سیار در شهرستان باغملک جهت دریافت خون اهداء کنندگان مستقر میشد. با برنامه ریزی و پیگیری های […]

اشتراک گذاری
05 تیر 1401
197 بازدید
کد مطلب : 147078
  • دکتر فیضی رئیس انتقال خون استان با اهداء لوح تقدیر از تلاش های مهندس جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیر بعمل آورد.*

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، پایگاه انتقال خون ایذه در سنوات گذشته بصورت سیار در شهرستان باغملک جهت دریافت خون اهداء کنندگان مستقر میشد.
با برنامه ریزی و پیگیری های صورت گرفته توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان ، از آذر ماه ۱۴۰۰ با فراهم کردن فضای ثابت و تجهیزات مورد نیاز ، پایگاه انتقال خون ایذه و کادر زحمتکش آن ، انجام عملیات خون گیری از هر ماه یک روز به هر هفته یک روز و بیشتر افزایش یافت به شکلی که هر هفته میانگین ۴۰ واحد خون از اهداء کنندگان دریافت می‌شود ، بطوریکه در شش ماهه اخیر بیش از هزار نفر در این مرکز اقدام به اهدا خون نمودند ، این روند هم رضایت مردم شهرستان بعنوان اهداء کننده خون و هم پایگاه انتقال خون بعنوان دریافت کننده خون را بدنبال داشته است.

لذا خون واحدهای تالاسمی و دیالیز بیمارستان شهید طباطبایی از این طریق مهیا شد و مازاد این خونها هم به بانک خون انتقال می یابد تا جایی که تراز بانک خون شهرستان باغملک را مثبت کرد.

به همین جهت آقای کورش فریدونی مسئول پایگاه انتقال خون شهرستان ایذه به نمایندگی از دکتر فیضی ، رئیس سازمان انتقال خون استان با حضور در دفتر کار مدیر شبکه بهداشت و درمان و اهدائ لوح تقدیر از اقدامات مهندس جاودان زاده در راستای این اقدام مهم قدردانی نمودند.

در پایان مهندس جاودان زاده از اقدامات انتقال خون استان و پایگاه انتقال خون ایذه در جهت همکاری با این شبکه و استقرار در فضای ثابت بصورت هفتگی تقدیر کرد و افزود ؛
با استقرار پایگاه انتقال خون بطور ثابت و بصورت هفتگی مشکل اهداء کنندگان و دریافت کنندگان خون مرتفع شد و رضایتمندی بشکل محسوس افزایش یافت و این کار خدمت به مردم است و ما بعنوان مدیر از ارائه هیچ خدمتی که در توانمان باشد برای مردم نباید دریغ کنیم. و ابراز امیدواری کرد که این پایگاه برای همیشه در شهرستان باغملک مستقر بماند.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۳۶۰۰۴۰۵۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *