اخبار داغ

تاکید معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز بر توزیع عادلانه تجهیزات ورزشی

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: تجهیزات و امکانات ورزشی باید در مناطق مختلف اهواز به ویژه محلات کمتر برخوردار به صورت عادلانه توزیع شود به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سید مجید صالحی روز شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری، با اشاره به مشکلات و کمبود امکانات و تجهیزات […]

اشتراک گذاری
04 تیر 1401
156 بازدید
کد مطلب : 146998

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: تجهیزات و امکانات ورزشی باید در مناطق مختلف اهواز به ویژه محلات کمتر برخوردار به صورت عادلانه توزیع شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سید مجید صالحی روز شنبه در جلسه شورای ورزش شهرستان اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری، با اشاره به مشکلات و کمبود امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف افزود: امکانات و تجهیزات ورزشی باید به صورت عادلانه در مناطق مختلف به ویژه محلات کمتر برخوردار اهواز توزیع شود.

وی ادامه داد: در روستاهای اهواز نیز بر اساس اعلام بخشداران مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز به صورت عادلانه توزیع شود. ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان باید نگاه ویزه ای به ورزش روستاهای اهواز داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز  با اشاره به مشکلات زمین های ورزشی در محلات کلانشهر اهواز گفت: نماینده حقوقی اداره ورزش و جوانان مشکل معارضین را با جدیت پیگیری و رفع کند تا زیرساخت های لازم از سوی شهرداری صورت گیرد.

صالحی در ادامه با بیان اینکه ورزش بانوان در اهواز نادیده گرفته شده است، افزود: بانوان استعدادهای خوبی در ورزش به ویژه ورزش قهرمانی دارند که ادارات و دستگاه های اجرایی باید حمایت بیشتری از این قشر داشته باشند.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی برای ورزش بانوان انجام شده اما باید مطلوب تر باشد. کمیسیون امور بانوان نیز پیگیر مشکلات ورزش بانوان باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در ادامه با اشاره به ظرفیت اهواز در ورزش های آبی گفت: امکانات ورزشی به ویژه سواحل و اسکله ها در رودخانه کارون مقطع اهواز در اختیار هیات ها قرار گیرد تا ورزش های آبی فعالتر شوند. شهرداری اهواز نیز در این زمینه با اداره ورزش و جوانان اهواز همکاری لازم را داشته باشد.

صالحی به اوقات فراغت در فصل تابستان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش نواحی اهواز در فصل تابستان اماکن و امکانات ورزشی را در اختیار ورزشکاران به ویژه روستاییان  اهواز قرار دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در پایان از زحمات خبرنگاران در پوشش اخبار جلسات شورای ورزش، رویدادهای ورزشی و مشکلات ورزشکاران تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۰۴۰۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *