اخبار داغ

فرماندار اهواز خبر داد:اسکان مسافران نوروزی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی خوزستان

فرماندار اهواز گفت: مسافران نوروزی از دوشنبه شب در محل برگزاری نمایشگاه های بین الملی خوزستان در منطقه کیانپارس اسکان داده شدند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی روز سه شنبه با اشاره به حضور مسافران مناطق مختلف کشور در این شهرستان افزود: روز گذشته […]

اشتراک گذاری
03 فروردین 1401
249 بازدید
کد مطلب : 143661

فرماندار اهواز گفت: مسافران نوروزی از دوشنبه شب در محل برگزاری نمایشگاه های بین الملی خوزستان در منطقه کیانپارس اسکان داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، مسعود فلاحی روز سه شنبه با اشاره به حضور مسافران مناطق مختلف کشور در این شهرستان افزود: روز گذشته این‌مکان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد و شب گذشته ۲۰ خانوار اسکان داده شدند.

وی ادامه داد: “کیوسک های از من بپرس” نیز از سوی شهرداری اهواز با هدف راهنمایی مهمانان نوروزی از هفته گذشته در مناطق مختلف این کلانشهر راه اندازی شده است.

فرماندار اهواز همچنین از راه اندازی غرفه های توزیع میوه ویژه نوروز ۱۴۰۱ با قیمت مصوب خبر داد و افزود: در این غرفه ها که با همکاری تعاون روستایی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری با نظارت فرمانداری اهواز فعالیت می کنند، پرتقال تامسون به قیمت ۱۰۰ هزار ریال، سیب سفید ۱۲۰ هزار ریال و سیب قرمز ۱۱۰ هزار ریالی عرضه می شود.

د خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۱۰۳۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *