اخبار داغ

رئیسی در بیمارستان میلاد تهران

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم‌رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری به منظور گفت و گو با مردم و کادر درمان در بیمارستان میلاد تهران حضور یافت. سید ابراهیم رئیسی با حضور در بیمارستان میلاد ضمن عیادت از بیماران این بیمارستان، با تعدادی از پزشکان و کادر درمان دیدار و گفت و گو کرد. وی […]

اشتراک گذاری
06 خرداد 1400
112 بازدید
کد مطلب : 51733

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، سیدابراهیم‌رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری به منظور گفت و گو با مردم و کادر درمان در بیمارستان میلاد تهران حضور یافت.

سید ابراهیم رئیسی با حضور در بیمارستان میلاد ضمن عیادت از بیماران این بیمارستان، با تعدادی از پزشکان و کادر درمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی پس از عیادت از جمعی از بیماران بستری در این بیمارستان، به‌صورت چهره به چهره با برخی مراجعه‌کنندگان به این مجموعه درمانی به گفتگو پرداخت.

رئیسی در گفتگوی‌ رودررو‌ با جمعی از کادر درمان و پرستاران بیمارستان میلاد، تلاش آنان برای کاهش درد و رنج بیماران و صبر و تحمل مشکلات کار را «مجاهدت در راه خدا» توصیف کرد.

این داوطلب ریاست جمهوری «حقوق‌ پرستاران» را یکی از مسائل مهم عنوان کرد و وعده داد در دولت آینده‌، مطالبات آنها و رفع مشکلات‌شان‌ را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *