اخبار داغ

رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تِک» برگزار می‌شود

شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان تا ۲۵ آذرماه برای ثبت‌نام اقدام کنند رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تک» در قالب ۴ رویداد فناورانه برای ارائه شرح کاملی از نیازها و چالش‌های هشت شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران در تاریخ‌های ۳۰ آذر، ۱۰ دی، ۲۰ دی و ۳۰ دی‌ماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. به گزارش تجهیز نیوز […]

اشتراک گذاری
15 آذر 1399
56 بازدید
کد مطلب : 12861
شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان تا ۲۵ آذرماه برای ثبت‌نام اقدام کنند
رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تِک» برگزار می‌شود

رویداد ملی تقاضامحور «نفت‌تک» در قالب ۴ رویداد فناورانه برای ارائه شرح کاملی از نیازها و چالش‌های هشت شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران در تاریخ‌های ۳۰ آذر، ۱۰ دی، ۲۰ دی و ۳۰ دی‌ماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش تجهیز نیوز مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران با هدف حمایت و بهره‌گیری از توان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در نظر دارد بخشی از نیازهای فناورانه و چالش‌های مهم پیش‌روی خود را در بخش‌های ساخت، خدمات و یافتن راه‌حل‌های مرتبط با فناوری‌های نو در صنعت نفت با همکاری شرکت‌ها و مؤسسه‌های دانش‌بنیان و فناور شناسایی و برآورده کند.

به همین منظور با همکاری شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، از میان بیش از ۲۲۰ موضوع و نیاز متنوع، ۵۱ چالش اصلی و اولویت‌دار که با استفاده از راه‌حل‌های فناورانه و توان علمی و فنی شرکت‌های دانش‌بنیان قابل حل است، انتخاب و به همراه شرح مختصری از آنها به‌منظور شناسایی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند در هر مسئله به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال شده است تا در مراحل بعدی، شرکت‌های توانمند برای هر موضوع انتخاب شوند و شرکت ملی نفت ایران حمایت‌های لازم را تا به نتیجه رسیدن راه‌حل برای هر یک از چالش‌ها به انجام رساند.

به این ترتیب بر اساس اعلام مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، چهار رویداد فناورانه تقاضامحور برای هشت شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران برای ارائه شرح کاملی از نیازها و چالش‌ها به اجرا گذاشته خواهد شد تا ضمن ایجاد ارتباط نزدیک، امکان بحث و تبادل نظر میان کارفرمایان و فناوران نیز فراهم و مسیر دستیابی به راهکارهای فناورانه برای طرفین تسهیل شود.

این رویدادها در تاریخ‌های ۳۰ آذر، ۱۰ دی، ۲۰ دی و ۳۰ دی‌ماه امسال به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد و مدیران ارشد شرکت‌های تابع مرتبط با نیازهای اعلام‌شده، با ارائه شرح کامل نیاز و اختصاص زمان بحث و گفت‌وگو به فناوران، زمینه را برای ارائه پاسخ از طرف فناوران توانمند و علاقه‌مند فراهم خواهند کرد.

در این زمینه شرکت «توسعه فناوری و نوآوری‌های نفت و انرژی پتروشریف» به‌عنوان کارگزار رسمی توسعه و تبادل فناوری ازسوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران معرفی شده که مسائل مربوط به شناسایی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، برنامه‌ریزی و اجرای رویداد فناورانه و نیز تجمیع و ارائه پیشنهادهای فنی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را به شرکت‌های کارفرمایی به‌عهده خواهد داشت.

مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران از تمامی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان علاقه‌مند دعوت کرده است برای حضور در این رویدادهای فناورانه، حداکثر تا ۲۵ آذرماه فرم ثبت‌نام را در سایت www.petrosharif.com تکمیل کنند. پس از بررسی و تأیید اطلاعات، لینک حضور در هر یک از رویدادها برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان متقاضی ارسال می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه این رویداد، به سایت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران به نشانی rtd.nioc.ir، سایت پتروشریف به نشانی www.petrosharif.com و کارشناسان پتروشریف از طریق ایمیل info@petrosharif.com مراجعه، یا از طریق شماره ۰۹۰۵۵۷۶۲۱۹۷ با شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *