اخبار داغ

بیانیه فارغ التحصیلان آبادانی ساکن تهران؛ نه به تکرار اشتباه! مردم آبادان آگاهند

بیانیه فارغ التحصیلان آبادانی ساکن تهران؛ نه به تکرار اشتباه! مردم آبادان آگاهند تعدادی از فارغ التحصیلان آبادانی ساکن تهران و کرج در بیانیه ای خواستار انتخاب آگاهانه و لزوم پرهیز از انتخاب مجدد اشتباهات گذشته آبادانی ها در ادوار گذشته مجلس شدند. مردم شریف آبادان، در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور نه نوسانی بلکه […]

اشتراک گذاری
19 اردیبهشت 1403
164 بازدید
کد مطلب : 158474

بیانیه فارغ التحصیلان آبادانی ساکن تهران؛

نه به تکرار اشتباه! مردم آبادان آگاهند

تعدادی از فارغ التحصیلان آبادانی ساکن تهران و کرج در بیانیه ای خواستار انتخاب آگاهانه و لزوم پرهیز از انتخاب مجدد اشتباهات گذشته آبادانی ها در ادوار گذشته مجلس شدند.

مردم شریف آبادان، در شرایطی که وضعیت اقتصادی کشور نه نوسانی بلکه شیبی رو به بالا و افزایشی نگران کننده دارد و هر روز با افزایش تورم و نرخ دلار از ارزش دارایی های مردم کاسته می شود، تریبون مجلس شورای اسلامی، تریبونی ارزشمند است که نباید آبادان را از آن بی نصیب کرد.

 

برهه حساس کنونی برهه دفاع از حق و حقوق جغرافیای آبادان و آبادانی برای جذب سرمایه گذار و تلاش برای رونق و توسعه هدفمند است. فراموش نکنید آبادان تنها شهر کشور است که جمعیت آن هرچه جلوتر رفته ایم جمعیت آن کمتر شده است و این چیزی جز سومدیریت را نشان نمی دهد، سومدیریتی که نمایندگان ضعیف مجلس که برخی از آنان مدعیان امروز دفاع از حق مردم برای رای و اعتماد دوباره هستند، مقصران حال امروزند.

 

همشهریان عزیز، جواد سعدون زاده، همان جواد سعدون زاده ای است که مخالف منطقه آزاد اروند شدن آبادان بود، هرچند نباید از کوتاهی و قصور منطقه آزاد اروند در توسعه کنونی آبادان غافل شد که ناشی از صعف مدیران آن بوده، اما به راستی کسی که دو دوره نماینده این شهرستان بوده، آن هم در دورانی که زندگی با دلار هزارتومانی و کمتر آن جریان داشت و نتوانست نقش بسزایی در ایجاد حداقلی توسعه زیرساخت ها در آبادان داشته باشد و علاوه بر آن عملا مخالف ایجاد منطقه آزاد اروند بود، آیا می تواند با دلار ۶۰ هزار تومانی فکر و برنامه اقتصادی برای مردم دور مانده از توسعه آبادان داشته باشد؟

 

 

 

برادران و خواهران ارجمند؛ مگر سید محمد مولوی رای اول دوره انتخابات مجلس گذشته نبود؟ چرا نتوانست حتی نصف رای دوره خود را حفظ کند؟ آقای مولوی حتی موفق به حفظ اعتماد مردم دوره پیشین که به او رای داده بودند هم نشد، چرا؟ علتش کاملا مشخص است، مردم شاهد و ناظر ضعف عملکرد شما بودند جناب مولوی! درست است مجلس شما اینستاگرام را فیلتر کرد اما مردم آگاهند.

 

جناب مولوی شما برخواسته از آموزش و پرورش این شهر بوده اید، از خود پرسیده اید چرا مقبولیت خود را حتی در سیستم آموزش و پرورش شهرستان از دست داده اید؟ مردم آبادان، از معلمان، تربیت کنندگان فرزندانتان بپرسید عملکرد جناب مولوی برای جامعه خودش یعنی معلمان چگونه بوده است؟

 

آقایان نمایندگان گذشته، گذشته گذشته است، مردم آبادان آگاه اند، پاسخشان به انتخاب اشتباه گذشته، منفی است.

 

فارغ التحصیلان آبادانی ساکن تهران و کرج به زودی در بیانیه ای کاندیدای مورد حمایت خود را معرفی خواهند کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *