اخبار داغ

وعده مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون محقق شد : بی اثری تحریم ها بر روند صادرات شرکت پتروشیمی مارون

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوزچندی پیش بودکه وزارت خزانه داری آمریکا شرکت‌های تولیدکننده‌ی محصولات پتروشیمی از جمله شرکت بزرگ پتروشیمی مارون را با بیانیه‌ای فاقد مشروعیت در فهرست تحریم‌های ظالمانه‌ی خود قرار داد. با وجود این حرکت نابخردانه و ضد انسانی دولت امریکا ، شرکت پتروشیمی مارون با عزمی راسخ‌تر با همت و غیرت […]

اشتراک گذاری
15 شهریور 1401
356 بازدید
کد مطلب : 149461

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوزچندی پیش بودکه وزارت خزانه داری آمریکا شرکت‌های تولیدکننده‌ی محصولات پتروشیمی از جمله شرکت بزرگ پتروشیمی مارون را با بیانیه‌ای فاقد مشروعیت در فهرست تحریم‌های ظالمانه‌ی خود قرار داد.

تحریم پتروشیمی مارون توسط وزارت خزانه داری آمریکا

با وجود این حرکت نابخردانه و ضد انسانی دولت امریکا ، شرکت پتروشیمی مارون با عزمی راسخ‌تر با همت و غیرت جوانان متعهد و متخصص این شرکت در سال تولید دانش بنیان، برای تولید بیشتر تلاش خود را در جهت بی اثر کردن تحریم ها به کار گرفت.

پس از این اعمال تحریم های ظالمانه دکتر امین امرایی مدیر عامل این شرکت ضمن محکوم کردن این حرکت نابخردانه و ضد انسانی دولت امریکا اعلام کرد با عزمی راسخ تر از قبل و با اراده ای آهنین با استعانت از خداوند منان، بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و با همت و غیرت جوانان متعهد و متخصص این شرکت نقشه های استکبار جهانی در حوزه ی صنعت و تولید را بی اثر و با مجاهدت اثرگذار علمی، این حرکت خارج از چهارچوب و قواعد حقوق ببن الملل را پاسخ گفته و از این آزمون نیز سربلند و فرازمند بیرون خواهیم آمد .

و امروز با تلاش مدیران و تلاشگران این شرکت نه تنها اثرات تحریم های ظالمانه آمریکا بی اثر گردید بلکه جمع فروش صادراتی محصولات پتروشیمی این شرکت نسبت به ماه های گذشته افزایش هم یافته است .

فروش صادراتی محصولات پتروشیمی مارون در تیرماه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۹۰۰ میلیارد تومان بود که در مرداد ماه ۱۴۰۱ این مبلغ به بیش از ۳۴۰۰ میلیارد تومان رسید و افزایش ۱۵۰۰ میلیاردی نسبت به ماه قبل داشته است.

پتروشیمی مارون در تولید و صادرات محصولات خود شامل: پلی اتیلن سنگین، پلی پروپیلن، واکس، بنزین پیرولیز، دی اتیلن گلایکول و… موفق عمل کرده است.

همچنین این شرکت در بازار داخلی نیز موفق عمل کرده و فروش خود را در ۵ ماهه ابتدایی سال ۱۱۵۰۰ میلیارد تومان رساند در حالی که این عدد در تیر ماه ۹۶۰۰ میلیارد تومان بود.

2 پاسخ به “وعده مدیر عامل شرکت پتروشیمی مارون محقق شد : بی اثری تحریم ها بر روند صادرات شرکت پتروشیمی مارون”

  1. reza گفت:

    درود بر دکتر امرایی

  2. محسنی گفت:

    واقعا دکتر امرایی از دلسوزان واقعی نظامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *