اخبار داغ

ارزیابی عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان رسانه‌ای می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به پایان ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی، گفت: هفته گذشته این ارزیابی به پایان رسید و این ارزیابی عملکرد رسانه‌ای می‌شود و بدون هیچ تعارف اگر عملکرد هیاتی قابل قبول نباشد حتما برخورد لازم را با آن خواهیم داشت. حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب […]

اشتراک گذاری
12 تیر 1401
142 بازدید
کد مطلب : 147366

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به پایان ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی، گفت: هفته گذشته این ارزیابی به پایان رسید و این ارزیابی عملکرد رسانه‌ای می‌شود و بدون هیچ تعارف اگر عملکرد هیاتی قابل قبول نباشد حتما برخورد لازم را با آن خواهیم داشت.

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات والیبال خوزستان که امروز ۱۲ تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بعد از حدود ۱۵ ماه این مجمع برگزار شد و توانستیم جامعه والیبال خوزستان را از بلاتکلیفی خارج کنیم. امیدواریم این انتخاب بجا و شایسته باشد و اهدافی که هیات برای خود تعیین کرده است، اهدافی باشد که منجر به ایجاد تحول در رشته والیبال شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به اعتقاد من جذب حداکثری علاقه‌مندان به این رشته باید از اهداف مهم هیات والیبال خوزستان باشد زیرا این مهم می‌تواند منجر به کشف استعدادها و معرفی به تیم ملی در دو بخش آقایان و بانوان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از جمله مواردی که باعث می‌شود انگیزه ورزشکاران ما بیشتر شود حضور در لیگ‌های ورزشی است و این مهم موجب پویایی و جذب مخاطبین می‌شود. همچنین میزبانی از مسابقات بزرگ جهانی و بین‌المللی از دیگر موارد است. به نظر من پیش از تیم‌داری در لیگ برتر باید بتوانیم به رده‌های پایه‌مان توجه کنیم و در این بخش باید سرمایه‌گذاری کنیم و بعد با یک اختلاف حداقلی به سمت و سوی تیم‌داری برویم. ضمن اینکه تیم‌داری در لیگ برتر جزو اولویت‌های‌مان است و به عنوان متولیان ورزش در کنار هیات‌های‌مان خواهیم بود و از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در لیگ‌های مختلف حضور فعال داشته باشیم. همچنین تأکید من بر حضور در لیگ‌های مختلف این است که ۵۰ تا ۶۰ درصد ترکیب تیم‌های خوزستانی از ورزشکاران استان باشد.

وی افزود: در اولین جلسه شورای ورزش خوزستان جدولی را مبنی بر تیم‌داری در رشته‌های مختلف به استاندار خوزستان ارائه دادیم و خوشبختانه در حال حاضر آقای فتوحی معاون استاندار نیز نسبت به کمک به چند رشته تأکید دارد که یکی از این رشته‌ها، والیبال است.

بنی‌تمیم درباره تیم‌داری فولاد در لیگ برتر کشتی نیز خاطرنشان کرد: نگاه آقای ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد به این صورت است که تأکیدش به مشارکت‌های اجتماعی بسیار زیاد است، ضمن اینکه آقای گرشاسبی نیز که خودش از جامعه کشتی است، نگاهش بر این بود که بتوانیم تیمی را برای حضور در لیگ برتر آماده کنیم و فکر می‌کنم این حق کشتی خوزستان است.

وی در ادامه گفت: از روز اولی که به اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان آمدم از همکارانم خواستم ارزیابی هیات‌های استانی را انجام دهند و هفته گذشته این ارزیابی به پایان رسید و قرار است امتیاز و رتبه هیات‌ها را به آن‌ها ارجاع دهیم و بازخورد آن را داشته باشیم و بعد هم این ارزیابیعملکرد رسانه‌ای می‌شود. بدون هیچ تعارف اگر عملکرد هیاتی قابل قبول نباشد حتماا برخورد لازم را با آن خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به همکاری با آموزش و پرورش عنوان کرد: قرار است مسابقات رده‌های سنی پایه را با همکاری آموزش و پرورش برگزار کنیم که این می‌تواند نقطه عطفی باشد. من این همدلی با آموزش و پرورش را یک فرصت می‌دانم.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۱۰۰۴۱۲۰۰۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *