اخبار داغ

بهره مندی حدود ۵۰هزار خانوار از گاز طبیعی در استان اصفهان طی سال گذشته

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ارمغان شهر، سرپرست این شرکت، گفت: درحال حاضر ۲میلیون و ۲۴۸ هزار و ۷۸۶خانوار شهری و روستایی در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی استفاده می کنند.  عسکری، افزود: استان اصفهان پس از تهران بالاترین سطح توزیع و مصرف گاز در سطح کشور را […]

اشتراک گذاری
17 فروردین 1401
158 بازدید
کد مطلب : 143961

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری ارمغان شهر، سرپرست این شرکت، گفت: درحال حاضر ۲میلیون و ۲۴۸ هزار و ۷۸۶خانوار شهری و روستایی در سطح استان اصفهان از گاز طبیعی استفاده می کنند.

 عسکری، افزود: استان اصفهان پس از تهران بالاترین سطح توزیع و مصرف گاز در سطح کشور را دارد و تاکنون هر ۱۱۲ شهر آن و تعداد ۱۰۶۷ روستای مشمول طرح گاز رسانی از این نعمت بهره مند شده اند.

وی، با اشاره به عملکرد گازرسانی در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۳۷۵کیلومتر شبکه گاز اعم از؛ ۲۸۷کیلومتر شبکه پلی اتیلن و ۸۸کیلومتر شبکه فولادی و بیش از ۱۳ هزار انشعاب گاز در سطح استان نصب گردیده است.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، اظهار داشت: تعهدات شرکت در گازرسانی روستایی تحقق یافته و به زودی شاهد بهره مندی تعداد قابل توجهی خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *