اخبار داغ

نقش دستگاه های فرهنگی در فرهنگ سازی استفاده از گاز طبیعی بی بدیل است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در جلسه‌ای با حضور مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس روابط عمومی گاز خوزستان بر استفاده از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی برای نهادینه کردن فرهنگ سازی استفاده از گاز طبیعی تاکید شد. به گزارش پان (آنزان […]

اشتراک گذاری
23 آبان 1400
159 بازدید
کد مطلب : 137467

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در جلسه‌ای با حضور مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و رئیس روابط عمومی گاز خوزستان بر استفاده از ظرفیت های آموزشی و فرهنگی برای نهادینه کردن فرهنگ سازی استفاده از گاز طبیعی تاکید شد.

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خوزستان، فهد خباز رئیس روابط عمومی گاز استان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و اهمیت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استفاده از گاز طبیعی با رویکرد کاهش حوادث و آموزش مصرف بهینه گاز طبیعی در صدد هستیم از ظرفیت دستگاه فرهنگی برای این منظور استفاده کنیم.

وی با اشاره به تنوع ظرفیت های موجود در امور فرهنگی و تولید محتوا، این مهم را به عنوان یک فرصت برشمرد و افزود: متاسفانه در سال های گذشته حوادث ناگواری در بخش گاز اتفاق افتاده است که خسارت های مالی و جانی قابل تاملی را به همراه داشته است و امیدواریم با تعامل سازنده ای که با دستگاه های فرهنگی ایجاد کرده ایم، شاهد کاهش حوادث در بخش گاز باشیم.
رئیس روابط عمومی گاز خوزستان تصریح کرد: استفاده حداکثری از تکنولوژی های ارتباطی، و ظرفیت های فضای مجازی در دستور کار سال جاری قرار گرفته است.

خباز با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از دستگاه هایی است که بیشترین و موثرترین مخاطبین را دارد، اظهار کرد: مجموعه گاز خوزستان و آموزش و پرورش استان در جهت انتقال مفاهیم مربوط به مصرف ایمن گاز و صرفه جویی این انرژی خدادادی اقدامات موثری را برنامه ریزی می کنند.

رئیس روابط عمومی گاز خوزستان همچنین به سند راهبردی مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در راستای بهره مندی آموزش و پرورش استان از ظرفیت های مسئولیت اجتماعی گاز خوزستان فعالیت های موثری برنامه ریزی و اقدام شود.

در این جلسه بابک نوری زاده مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اعلام آمادگی در جهت فعالیت های فرهنگی در زمینه آموزش و رعایت نکات ایمنی به دانش آموزان، گفت: مجموعه آموزش و پرورش در مدت شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری، تلاش های زیادی را از طریق خدمات الکترونیک برای دانش آموزان بکار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *