اخبار داغ

سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان: استفاده از گنجینه راهیان نور برای تربیت نسل جوان

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید از ظرفیت‌های راهیان نور برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در حاشیه همایش روز ملی راهیان نور و هجدهمین جشنواره ره آور سرزمین نور اظهار کرد: یکی از موضوعات مثبت […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1400
97 بازدید
کد مطلب : 143350

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید از ظرفیت‌های راهیان نور برای آشنایی نسل جوان با ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده شود.
به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در حاشیه همایش روز ملی راهیان نور و هجدهمین جشنواره ره آور سرزمین نور اظهار کرد: یکی از موضوعات مثبت که پس از دفاع مقدس در سرزمین جمهوری اسلامی ایران و مناطق مرزی ما اتفاق افتاد بحث رایانه نور بود.
وی افزود: جوانان و نوجوانان باید در مناطق مرزی و عملیاتی حضور پیدا کنند تا با رشادت‌ها شهادت‌ها و ایثارگری گذشته رزمندگان در دفاع مقدس آشنا شوند.
جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن در جنگ شناختی ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد حجمه قرار می‌دهد که یکی از این ارزش‌ها دفاع مقدس است.
این مقام مسئول ادامه داد: امام خمینی (ره) از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک گنج یاد کرد که سرمایه‌های بسیاری در داخل آن نهفته است و یکی از مواردی را که مورد حجمه قرار گرفته دفاع مقدس و راهیان نور بوده و حضور جوانان و نوجوانان در مناطق مرزی یک نوع جهاد طبیعی است تا آن‌ها متوجه شوند گنجینه‌ای که امام خمینی (ره) از آن یاد کرده چه بود.
وی اضافه کرد: دشمن می‌خواهد بین گذشته ما و نسل جدید فاصله ایجاد کند و راهیان نور ظرفیتی است که با استفاده از آن شکاف‌هایی که دشمن به دنبال ایجاد آن است را برطرف کنیم.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۱۰۰۹۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *