اخبار داغ

دیدار مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان با مدیرعامل اعضا هیات مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، در نشستی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با مدیرعامل اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان و خبرنگاران به گفتگو و بیان دغدغه های اصحاب رسانه پرداختند.‌ مهدی طرفی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در دیدار با مدیر، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات […]

اشتراک گذاری
21 اسفند 1400
139 بازدید
کد مطلب : 143321

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، در نشستی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با مدیرعامل اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان و خبرنگاران به گفتگو و بیان دغدغه های اصحاب رسانه پرداختند.‌

مهدی طرفی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در دیدار با مدیر، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران گفت: رسانه ها خط مقدم جهاد تبیین هستند باید یک خط دهی به مطبوعات و رسانه های استان در جهت خدمت به مردم داده شود. طرفی اضافه کرد: روابط عمومی ها از خانواده رسانه ها و مطبوعات هستند و باید با هم هم قدم باشند و درجهت منافع مردم کمک کنند. وی با اشاره به اینکه ما به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم و دست همکاری دراز می کنیم گفت: برنامه ما در مجموعه دستگاه های دولتی مخصوصا استانداری این است که درب مجموعه استانداری به روی همه باز باشد میخواهیم عملکرد مان به شکلی باشد که مردم راضی باشند.

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان گفت: همه باید هم افزایی کنیم کمک کنیم تا فرایند روبه جلویی برای استان فارغ از جریانات سیاسی جناح بندی ها و… فراهم کنیم نیاز داریم به جمع مشورتی مثل رسانه ها که کنار ما باشند تا راهبرد سیاست کلی را تعریف و رونداستان را باز تعریف کنیم. طرفی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید مردمی باشند تا حق مطلب را ادا کنند گفت: اگر رسانه بتواند دغدغه و مشکل مردم را پیگیری و حل کند آن زمان رسالت خود را انجام داده است به جای دامن زدن به اختلاف ها و مسائل قومیتی باید یه فکر تحول برای جامعه باشیم و برای مردم کار کنیم هرکسی هم که در این راه هست ما وظیفه داریم از او حمایت کنیم افشار پرویزی بابادی، مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان در این نشست با بیان اینکه همه وظیفه داریم مطابق فرمایشات رهبری جهاد تبیین را عملیاتی و پیاده کنیم گفت: مدیران پاسخگو نیستند و رسانه گریز هستند، حوزه رسانه مظلوم واقع شده است. پرویزی بابادی افزود: ما از لحاظ آماری استان دوم کشور از لحاظ تعداد و کیفیت هستیم روزانه ۲۴ روزنامه در استان چاپ می شود۱۸ مورد آن به طور منظم هستند بیشتر از ۲۰۰ نشریه در استان داریم شامل هفته نامه دوهفته نامه فصلنامه و …است تعداد پایگاه های خبری مرز ۲۱۵ پایگاه خبری را رد کرده است بضاعت خوب اما مغفول داریم. وی ادامه داد: ما تقاضا داریم یک جلسه با روابط عمومی ها برگزار شود تا مطالبات رسانه ها پرداخت شود رسانه ها مورد کم لطفی قرار گرفته اند.

مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان گفت: رسانه ها را تشویق کنیم تا خبر خوب کار کنند رسانه های استان بسیار دغدغه مند و شریف هستند اما مشکلات زیادی دارند برخی مدیران پاسخگو نیستند و خبر خوب مخابره نمیشود. افتخار فرج، عضو هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان گفت: ارتباط باید بین استانداری و خبرنگاران برقرار شود تا بتوان اتفاق های خوب و خبرهای خوب را بیان کرد.

مصطفی حلالی،عضو دیگر هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان و نماینده خبرنگاران گفت: هرجا مشکلاتی باشد با رسانه ای شدن و پیگیری خبرنگاران کمک زیادی به حل آن می شود ولی خود خبرنگاران نیاز به توجه به مشکلاتشان دارند. حلالی افزود: موضوع معیشت، مسکن، حق و حقوق خبرنگاران حائز اهمیت است و باید به آن توجه کرد ما می خواهیم مدیران پاسخگو باشند و به دنبال شکایت از خبرنگاران نباشند. برخی از خبرنگاران آقای سید فخرالدین طاهرزاده موسویان و حسین اسکندری و عادل سعیدی پور در این جلسه دغدغه خبرنگاران را مطرح کردند؛ موضوع معیشت خبرنگاران، آینده شغلی، خبرگزاری های که خالی از نیرو می شوند. انتظار ما از استانداری خوزستان توجه به موضوع ارتباط هرچه بیشتر برای وجود یک جایگاه رسانه در استانداری باشد امید به مردم خوزستان باید بدهیم مردم خسته شدند اگر رسانه ها بودجه نداشته باشند خیلی دوام نمی آورند با وجود جنگ نرم و‌دشمنان باید رسانه ها تقویت شوند تا در مقابله هجمه های دشمن مقابله کنند که نیاز به حمایت است.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۲۲۱۰۰۷۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *