اخبار داغ

مسئولین و نماینده مجلس وارد میدان شوند و از قیمت های نجومی املاک جلوگیری کنند

خطیب جمعه باغملک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت:با ایجاد جاده های کمربندی از جمله جاده ساحلی منجنیق به درویشان ، فلکه کشاورزی به جاده خلیج فارس ، فلکه بختیاری به جاده ابوالعباس میتوان زمینه رفاه حال مردم را فراهم کرد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، خطیب جمعه باغملک در خطبه های […]

اشتراک گذاری
15 بهمن 1400
80 بازدید
کد مطلب : 141891

خطیب جمعه باغملک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت:با ایجاد جاده های کمربندی از جمله جاده ساحلی منجنیق به درویشان ، فلکه کشاورزی به جاده خلیج فارس ، فلکه بختیاری به جاده ابوالعباس میتوان زمینه رفاه حال مردم را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، خطیب جمعه باغملک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت خود و خواهران و برادران ایمانی به رعایت تقوا ، اهم مشکلات مردم شهرستان باغملک را بیان کرد و افزود: خروج شهر باغملک از بن بست و توسعه نقشه جامع شهری باغملک ، قلعه تل ، صیدون و میداود می باشد و با ایجاد جاده های کمربندی از جمله جاده ساحلی منجنیق به درویشان ، فلکه کشاورزی به جاده خلیج فارس ، فلکه بختیاری به جاده ابوالعباس میشود زمینه رفاه حال مردم را فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بهمنی افزود: مسئولین مربوطه به کمک نماینده مجلس وارد میدان شوند تا جلوی قیمت های نجومی املاک در شهرستان باغملک گرفته شود.

وی ادامه داد: در مورد فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از تولید کنندگان و فعالان صنعتی ، کارآفرینان و فعالان اقتصادی نکات قابل توجهی وجود دارد که اگر میرزای شیرازی بزرگ ، دهه‌ هاست برای فتوای تحریم تنباکو مورد تقدیر و تحسین قرار گرفته از این جهت است که یک مرجع تقلید چگونه شرایط زمانه خود را شناخت و در مصداق جهاد عالی عمل کرد و همچنین توانست به‌دشمن غربی یک شکست تاریخی تحمیل کند.

خطیب جمعه باغملک یادآور شد: در این سالها رهبر انقلاب با اصرار ویژه به‌ نامگذاری سال‌ها به‌ شعارهای اقتصادی و خلق گفتمان‌ هایی همچون اقتصاد مقاومتی و ارائه راهبرد های مهم به‌ مسئولین درباره تحریم اقتصادی از رفع تا خنثی‌سازی ، بی‌شک در جایگاه یک مرجع دینی بسیار ویژه درخشیده‌اند و در این حوزه کم نظیر عمل کردند ،
از سوی دیگر وقتی به‌تصمیمات غلط دولتمردان کم‌ کار دهه نود که علاوه بر آن ، تفکرات انحرافی در مواجهه با تحریم‌ ها و جنگ اقتصادی نیز داشتند رجوع کنیم متوجه می‌شویم که رهبر انقلاب برای عبور کشور از جنگ اقتصادی در دهه ٩٠ با مشقت مضاعفی رو به‌رو بودند.

وی با اشاره به مناسبت های هفته عنوان کرد: شهادت امام هادی(ع) پرچمدار جهاد تبیین در عصر دین ستیزی عباسیان را در پیش داریم که زندگی سراسر افتخار انسان ائمه اطهار(ع) صحنه‌ درس‌ آموزی از احساس مسئولیت برای حفظ دین است.

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی خاطر نشان کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی مرحوم آیت الله العظمی صافی را “مرجع بصیر” نامیدند که مروری گذرا بر دیدگاه‌ های این فقیه برجسته گواه این توصیف شایسته رهبر انقلاب اسلامی است.

وی ضمن بیان اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن از انقلاب و آرمانهای انقلاب دفاع کنند و روز قدس روز حفظ هویت و نجات مسلمین است در پایان گفت: نگاهی به‌ مجموعه مواضع آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی نشان می‌دهد که ایشان همواره از استوار ترین فقهای معاصر بر اصول انقلاب اسلامی و همواره یار و ناصر امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب در برهه‌های حساس کشور بوده‌اند.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۱۵۰۰۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *