اخبار داغ

مردم تزریق دوز سوم واکسن را انجام داده و از ماسک استفاده کنند

مهدی بهمنی: با توجه به موج جدید کرونا مردم باید از آسیب های کرونا خود را اَمن ندانند و تزریق دوز سوم واکسن را انجام داده و از ماسک استفاده کنند . صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی تبریک عرض میکنیم. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از […]

اشتراک گذاری
09 بهمن 1400
99 بازدید
کد مطلب : 141725

مهدی بهمنی: با توجه به موج جدید کرونا مردم باید از آسیب های کرونا خود را اَمن ندانند و تزریق دوز سوم واکسن را انجام داده و از ماسک استفاده کنند . صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی تبریک عرض میکنیم.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از اوربه نیوز، خطیب جمعه باغملک در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن دعوت خودو خواهران و برادران ایمانی به رعایت تقوا گفت: ماه رجب ، شعبان و رمضان را در پیش داریم ، ماه هایی که به انسان حیات حقیقی میدهند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بهمنی با اشاره به ماه مبارک رمضان و خاص بودن کربلا و آن حادثه ای که در آن رخ داد افزود: عظمت زمان ها و مکان ها بخاطر عظمت حوادثی است که در آن زمان یا مکان رخ مینماید ، عظمت ماه رمضان بخاطر نزول قرآن و ماه شعبان بخاطر میلاد امام حسین(ع) ، امام سجاد(ع) ، حضرت ابوالفضل العباس و حضرت مهدی موعود(عج) آخرین ذخیره الهی است و عظمت ماه رجب بخاطر میلاد با سعادت امیرالمؤمنین(ع) و امام باقر(ع) است ، در حقیقت ماه رجب و شعبان مقدمه خودسازی برای ورود پاک به ماه مبارک رمضان است.

وی ضمن بیان مناسبت های هفته عنوان کرد: ۱۲ بهمن روز ورود امام خمینی (ره) را به ایران اسلامی محضر سفیران نماز جمعه تبریک عرض میکنم ، حرکت و قیام امام(ره) چندین مرحله داشته است ، مرحله اول تبیین با زبان خوش به این صورت که در سال ۴٢ با زبان خوش شاه را نصیحت میکرد که کشور را به بیگانگان نفروش ، جهاد مرحله دوم قیام امام(ره) جهاد تبیین علیه استبداد و استعمار بود که بعد از مسأله کاپیتولاسیون محقق شد و باعث تبعید امام شد ، مرحله سوم قیام امام(ره) تثبیت انقلاب اسلامی بود و مرحله آخر ورود به مسأله قائم مقامی برای انتخاب یک خلف صالح و یک شخص شایسته که بتواند بعد از رحلتش ، انقلاب عزیز که حاصل و ثمره عمر امام(ره) بود را به ساحل امن برساند که به توفیق الهی این آرزوی امام(ره) به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای محقق شد.

خطیب جمعه باغملک در مورد رسالت جهاد تبیین بیان کرد: کسانی سعی دارند بر خیانت ها ، سرکشی ها و استبدادهای رژیم منحوس پهلوی سرپوش بگذارند و آن را به عنوان یک چهره متمدن نشان دهند و جلوی جوانان آن را بزک کنند و در مقابل خدمات انقلاب را نادیده بگیرند که جوانان مؤمن انقلابی باید در مقابل این جریان تحریف بایستند.

وی با اشاره به حوادثی که برای مردم یمن به وجود آمد خاطر نشان کرد: پس از حمله به یمن ، امارات هم امنیت نخواهد داشت ، زیرا از سال ۲۰۱۵ در کنار آل سعود وارد جنگ شد و در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که به حملات خود پایان خواهد داد ، اما طی این مدت به توصیه های انقلابیون انصار الله یمن توجه نکرد و حملات خود را ادامه داد و در کنار آل سعود ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین بهمنی گفت: همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه با راهپیمایی خود ، حملات دژخیمانه آل سعود و امارات را محکوم خواهیم کرد.

وی در پایان صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان را به جام جهانی تبریک گفته و با توجه به موج جدید کرونا افزود: مردم باید از آسیب های کرونا خود را امن ندانند و ضمن استفاده از ماسک در محافل عمومی ، تزریق دوز سوم واکسن خود را انجام دهند تا در این دوران نیز بتوانیم با موفقیت آن را به پایان ببریم.


کدخبر: ۱۴۰۰۶۷۴۱۱۰۹۰۰۱۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *