اخبار داغ

کاروان گل نرگس خوزستان با ۲۳ هزار شاخه گل رهسپار کرمان شد

کاروان گل نرگس‌ خوزستان امروز جمعه دهم دی‌ماه همراه با ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به نیابت از شهدای خوزستان برای حضور در دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی رهسپار کرمان شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژ خبر، امروز جمعه دهم دی‌ماه کاروان گل نرگس خوزستان با ۲۳ […]

اشتراک گذاری
11 دی 1400
78 بازدید
کد مطلب : 140547

کاروان گل نرگس‌ خوزستان امروز جمعه دهم دی‌ماه همراه با ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به نیابت از شهدای خوزستان برای حضور در دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی رهسپار کرمان شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری هوژ خبر، امروز جمعه دهم دی‌ماه کاروان گل نرگس خوزستان با ۲۳ هزار شاخه گل نرگس به نیابت از شهدای خوزستان برای حضور در دومین سالگرد مراسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رهسپار کرمان شد.

این کاروان ظهر روز جمعه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور در مصلی امام خمینی(ره) اهواز اقدام به اهدا گل به نمازگزاران کرد و بعد از آن راهی گلزار شهدا اهواز شد و ضمن ادای احترام به شهدا ، مزار سردار شهید علی هاشمی همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی را نیز با گل‌های نرگس خوزستانی گل باران کردند .

کاروان گل نرگس خوزستان بعد از این مراسم به سمت کرمان رهسپار شد. همچنین این کاروان با برپایی ایستگاه صلواتی با موکب خوزستان و لباس‌ عشایر قوم عرب و بختیاری در کنار مزار سردار دل‌ها از عزاداران پذیرایی می‌کند

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۱۰۱۱۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *