اخبار داغ

گازرسانی به روستاهای باغملک

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس گفت: در ادامه پیگیری‌ها برای اخذ مجوز‌های گازرسانی و جذب اعتبار برای پروژه‌های سوسن و رودزرد کاید رفیع، مجوز گازرسانی به دهستان مرغا با ۹۴ کیلومتر و روستا‌های محمدآباد و تنگ چویل دریافت شد. او افزود: این پروژه‌ها از […]

اشتراک گذاری
27 آذر 1400
157 بازدید
کد مطلب : 145756

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس گفت: در ادامه پیگیری‌ها برای اخذ مجوز‌های گازرسانی و جذب اعتبار برای پروژه‌های سوسن و رودزرد کاید رفیع، مجوز گازرسانی به دهستان مرغا با ۹۴ کیلومتر و روستا‌های محمدآباد و تنگ چویل دریافت شد.

او افزود: این پروژه‌ها از پارسال با پیگیری‌های شبانه روزی به سرانجام رسیدند و با مشخص شدن پیمانکار آنها، طی روز‌های آینده کلنگ زنی می‌شوند.

ایزدپناه اضافه کرد: پروژه گازرسانی به بخش سوسن و سادات حسینی به سرانجام رسیده اند و کلنگ زنی پروژه گازرسانی به دهستان رودزرد کاید رفیع و روستا‌های همجوار آن، ۹۴ کیلومتر به دهستان مرغا و ۳۰ کیلومتر به روستا‌های تنگ چویل و محمد آباد میداوود و ۱۶ کیلومتر پروژه پایداری گازرسانی باغملک به زودی انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *