اخبار داغ

بازدید میدانی فرماندار باغملک جهت رفع کمبود آب شهرستان

صبح امروز شنبه یازدهم تیرماه ۱۴۰۱ فرج الهی فرماندار باغملک و کردزنگنه رئیس اداره آبفا شهرستان، از مخازن پروژه های آبی این شهرستان بازدید کردند . به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرماندار باغملک، ابتدا میزان ورودی آب مخزن شهر باغملک را بررسی کرد که مقرر شد طی روزهای آینده آب چاه جدید نیز وارد مدار […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1401
202 بازدید
کد مطلب : 147411

صبح امروز شنبه یازدهم تیرماه ۱۴۰۱ فرج الهی فرماندار باغملک و کردزنگنه رئیس اداره آبفا شهرستان، از مخازن پروژه های آبی این شهرستان بازدید کردند .

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، فرماندار باغملک، ابتدا میزان ورودی آب مخزن شهر باغملک را بررسی کرد که مقرر شد طی روزهای آینده آب چاه جدید نیز وارد مدار شود تا میزان حجم آب مخزن شهر باغملک افزایش یابد و بخشی از مشکل کمبود آب این شهر برطرف شود.

مسئولان در ادامه از شبکه آبرسانی به دهستان ابوالعباس بازدیدید داشتند که به گفته فرماندار، با تلاش پیمانکار، الکتروپمپ جدید طی هفته جاری نصب می شود و کمبود آب این دهستان نیز برطرف خواهد شد.

در ادامه فرج الهی به سراغ روند اجرای پروژه احداث خط لوله جدید حوزه منگنان در روستای تنگ خشک رفت و از همکاری مالکان زمین های کشاورزی روستا تشکر کرده و تاکید داشت: در صورت همکاری مالکان و با توجه به پیشرفت این پروژه، کمتر از ۷۰ متر باقیمانده است که خط جدید وارد مدار شود.

در پایان فرماندار و رئیس اداره آبفا باغملک به روستاهای دلی ها رفتند و از نزدیک وضعیت آب این روستاها را بررسی کردند.

گفتنی است؛ دراین بازدید فرماندار اعلام کرد: روستاهای ابتدایی دلی ها ، با ورود پمپ جدید از میزان آب مناسبی برخوردار بودند که رضایت مندی اهالی این روستاها را به دنبال داشت.

فرج اللهی درباره چند روستای پایانی نیز گفت: با توجه به تخصیص اعتبار لازم و انتخاب پیمانکار برای اجرای پروژه انتقال آب به مخزن و توزیع آن بین روستاهای مذکور، به زودی شاهد برطرف شدن مشکل کمبود آب این روستاها خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۰۱۷۳۶۰۴۱۱۰۰۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *