اخبار داغ

مجلس علیه انحراف در فوتبال/ سکوت شائبه برانگیز فدراسیون در قبال جادوگری و حواشی خودساخته

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از فارس در شرایطی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر روز در مورد جادوگری و رمالی صحبت می‌کنند اما رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شائبه ای که خودش به آن دامن زده، سکوت کرده است.استفاده از یک جمله «خوبان عالم» در برنامه فوتبال برتر توسط شهاب عزیزی […]

اشتراک گذاری
07 آذر 1400
116 بازدید
کد مطلب : 138497

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از فارس در شرایطی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هر روز در مورد جادوگری و رمالی صحبت می‌کنند اما رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شائبه ای که خودش به آن دامن زده، سکوت کرده است.
استفاده از یک جمله «خوبان عالم» در برنامه فوتبال برتر توسط شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون را به همکاری با رمالان و یک جادوگر خاص متهم کرد.

البته این شائبه جایی تبدیل به یک جریان شد که عزیزی خادم در یک برنامه تلویزیونی دیگر در خصوص این اتفاقات گفت: «ما همیشه شکرگزار خداوند عالم هستیم و بحث های اعتقادی خودمان را داریم. آنچه امروز داریم به لطف الهی است. ما به همه مخلوقات هستی وابسته هستیم. هر بنده ای می تواند به ما کمک کند. منعی ندارد کسی برای ما دعای خیر کند. هرکس با قدمش، با نفسش و با دعایش به ما کمک کند، مشکلی نداریم و دست مان را به سمتش دراز می کنیم.» اظهارات رئیس فدراسیون و عدم تکذیب وی در ماجرای شایعه همکاری با یک جادوگر، پای مجلس شورای اسلامی را نیز به این پرونده باز کرد تا جایی که نمایندگان واکنش تند و محکمی نشان دادند.

حجت‌الاسلامی آقا تهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره  اینکه رئیس فدراسیون موضوع ارتباط با این حواشی را تکذیب نکرده و گفته چه ایرادی دارد یک نفر با نفسش به ما کمک کند، گفت: “نه، این حرف ها نیست. عزیزی خادم شاید فکر می کند از طریق تلقین درمانی  می‌خواهد کارهایش را پیش ببرد؛ در حالی که پذیرفتن اینطور مسایل خرافه پرستی است. این نوع رفتارها جایز و در مملکت اسلامی قابل قبول نیست.”

از سوی دیگر راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی نیز به این مساله واکنش نشان داد و مدعی شد: “مسئولینی که فضای گفت‌وگوی آنها مبتنی بر جادو و جنبل است، بهتر است به فضای منطق و استدلال گرایش پیدا کنند و از طرح موضوعاتی که آسیب به جامعه ورزشی کشور وارد می‌شود، پرهیز کنند. مجلس خیلی صریح و روشن به وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد که به فدراسیون‌های زیرمجموعه خود تذکر دهد که از طرح مباحث حاشیه‌ای در این باره جلوگیری کند و از مسئولین ورزشی می‌خواهم در فضاهای حاشیه‌ای حرکت نکنند.”

مهدی فروردین نیز دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی است که از حواشی خودساخته فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. وی در خصوص اتفاقات در فدراسیون گفت: “او (عزیزی خادم) باید در مجلس حضور پیدا کند و دفاعیه اش را درباره حواشی خود ساخته بشنویم.”

با این اظهارات پای مجلس به ماجرای انحراف اعتقادی در فوتبال باز شده اما سکوت فدراسیون در قبال این حواشی و به خصوص ماجرای جادوگری در نوع خود عجیب است. اینکه رئیس فدراسیون مدعی است غروری ندارد، یک نکته مثبت محسوب می‌شود اما باید پرسید تا چه زمانی قصد دارد در قبال ماجرای رمالی در فوتبال و شائبه همکاری با یک جادوگر که اتفاقا خودش به آن دامن زد، سکوت کند؟

کدخبر:۱۴۰۰۷۰۲۰۹۰۷۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *