اخبار داغ

مجلس قوی با حضور پررنگ مردم نشان وحدت ، یکپارچگی و اقتدار است.

تشکیل مجلس قوی با حضور پررنگ و استقبال مردم نشان دهنده انسجام و وحدت داخلی ، یکپارچگی و اقدار است و صرفا، به معنای تشکیل یک مجلس نیست. در این شرایط تحریم، حضور پررنگ مردم می‌تواند پیامی به منطقه و عرصه بین الملل باشد که این دخالت ها،تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری باعث افزایش وحدت و […]

اشتراک گذاری
27 مرداد 1402
501 بازدید
نویسنده : مسلم احمدی
کد مطلب : 155975

تشکیل مجلس قوی با حضور پررنگ و استقبال مردم نشان دهنده انسجام و وحدت داخلی ، یکپارچگی و اقدار است و صرفا، به معنای تشکیل یک مجلس نیست.

در این شرایط تحریم، حضور پررنگ مردم می‌تواند پیامی به منطقه و عرصه بین الملل باشد که این دخالت ها،تحریم‌ها و فشار‌های حداکثری باعث افزایش وحدت و انسجام بیشتر مردم در کشور خواهد شد.

مشارکت قوی یعنی یک ایران قوی تر، امن‌تر و ایرانی که فشار‌های خارجی روی آن تاثیری ندارد .

ایران قوی نیاز به «مجلس قوی» دارد. مجلسی که پاسدار عدالت و کرامت ملت باشد ، مجلسی که متضمن استقلال و اعتلای کشور و حقوق واقعی ملت باشد.

مجلس قوی، مجلسی است که نماد شرافت ملی باشد و به طور خستگی‌ناپذیر با فقر و فساد و تبعیض مبارزه کند و یک زندگی پاک و شرافتمندانه را برای مردم به ارمغان بیاورد.

مجلس قوی، مجلسی است که نمایندگان آن در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت کنند و به خدمت کردن به مردم پایبندی نشان دهند.

مجلس قوی مجلسی است که فریاد ملت باشد.

 

✍️ مسلم احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *