اخبار داغ

میز خدمت جهادی تامین اجتماعی در روستای جیسانیه بزرگ

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در پنجمین روز از این هفته، میز خدمت جهادی با حضور سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل به همراه جمعی از روسا و […]

اشتراک گذاری
06 آذر 1400
94 بازدید
کد مطلب : 138472

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در پنجمین روز از این هفته، میز خدمت جهادی با حضور سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل به همراه جمعی از روسا و مدیران اداره کل برگزار شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان در این میز خدمت که در روستای جیسانیه بزرگ در مسیر تصفیه شکر برگزار شد، پاسخگوی اقشار مختلف مردم و مراجعین بود.”مرعشی در حاشیه این برنامه تصریح کرد: قطعا حضور مسئولین و مدیران در جمع مردم و در خارج از فضای اداری می تواند برای هم استانی های شریف دلگرم کننده و امید بخش باشد.

وی افزود: ترویج روحیه بسیجی، همان اصلی است که امروزه و در شرایط کنونی، هم مدیران و هم مردم عزیز برای عبور از بحران ها و مشکلات بدان نیازمند هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان یادآور شد: رویکرد و یکی از اولویت های مدیریت و کارکنان تامین اجتماعی استان، جلب رضایت جامعه هدف و پاسخگویی شفاف و دقیق به مطالبات مردمی است.


کد خبر: : ۱۴۰۰۶۷۴۰۹۰۶۰۰۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *