اخبار داغ

دیدار با آیت الله موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان با مقام معظم رهبری

۶۱ درصد جمعیت استان خوزستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، عبدالرضا روشنی سرپرست تامین اجتماعی استان خوزستان به دیدار آیت الله سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان رفت . در این نشست […]

اشتراک گذاری
22 فروردین 1401
180 بازدید
کد مطلب : 144206

۶۱ درصد جمعیت استان خوزستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، عبدالرضا روشنی سرپرست تامین اجتماعی استان خوزستان به دیدار آیت الله سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان رفت . در این نشست صمیمانه عبدالرضا روشنی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته گفت :

تامین اجتماعی استان خوزستان با دو میلیون و پانصد و پنجاه هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و۵۵۰ هزار نفر بازنشته و مستمری بگیر و بیمه شده ، ۶۱ درصد ازجمعیت استان را تحت پوشش خود دارد . سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر با ارائه خدمات بیمه ای تحت عنوان بیمه زنان خانه و بیمه دانشجویان قصد گسترش جمعیت تحت پوشش خود را دارد. روشنی در پاسخ به سوال آیت الله موسوی فرد در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اظهار داشت : در صورت بازپرداخت بدهی دولت و دستگاه ها به سازمان تامین اجتماعی ، امکان افزایش بیشتر حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران محقق می شود.

در ادامه ضیاء صباغ معاون وصول و سید محمد عسکری رئیس حراست سازمان تامین اجتماعی خوزستان توضیحات تکمیلی را به نماینده ولی فقیه در استان ارائه نمودند .


کدخبر: ۱۴۰۱۶۷۴۰۱۲۲۰۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *