اخبار داغ

گام های استوار فرماندار انقلابی و مردمی برای توسعه مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، ۲سال حضور و گام های استوار و اراده قوی، انقلابی و ولایی فرماندار محترم مسجد سلیمان سبب توسعه و عمران و آبادانی در این منطقه و رفع مشکلات مردم شده است . از پیگیری های مستمر و مصمم بودن فرماندار انقلابی در کارها و مهمتر از همه ابتکار و خلاقیت و […]

اشتراک گذاری
28 آبان 1400
97 بازدید
کد مطلب : 137817

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، ۲سال حضور و گام های استوار و اراده قوی، انقلابی و ولایی فرماندار محترم مسجد سلیمان سبب توسعه و عمران و آبادانی در این منطقه و رفع مشکلات مردم شده است . از پیگیری های مستمر و مصمم بودن فرماندار انقلابی در کارها و مهمتر از همه ابتکار و خلاقیت و اجرای ایده های نو و کارآمد از سوی وی توانسته شکوفایی و توسعه یافتگی را به این منطقه هدیه کند.
ارتباط قوی با مجموعه مدیریتی استان، نماینده محترم وتلاشگر مردم جناب دکتر ورناصری، تعامل سازنده با ائمه جمعه و حضور پیدا کردن چندین باره در مرکز کشور و مرکز استان برای پیگیری مشکلات و طرح دغدغه های مردمی از ویژگی های بارز فرماندار دلسوز وانقلابی بوده است .
برپایی نشست های هماهنگی توسعه مسجدسلیمان برای چندمین بار در استان که با حضور مقامات کشوری و استانی صورت گرفته، از این امر حکایت دارد که فرماندار مسجدسلیمان و نماینده تلاشگر با شناخت از ظرفیت ها و درک مشکلات مردم برای تامین نیازهای شهرستان مصمم بوده و با فکر و درد فراوان گام های استوار خود را برای توسعه این منطقه بر می دارند .
اقشار مختلف مردم می دانند که علی رغم تلاش و همت همه دلسوزان نظام و اقدامات ارزنده دولت در منطقه  در سالهای گذشته کمتر خبری از مسجدسلیمان بود و از دوسال قبل تاکنون باهمت ایشان ونماینده محترم این شهرستان ولایی مرکز توجه مسئولان برجسته کشوری و استانی شده و از نقاط مختلف برای رفع محرومیت ها به این منطقه سرازیر هستند .
فرماندار مسجدسلیمان خستگی را خسته کرده و شب و روز نمی شناسد و با انجام کارهای صادقانه و بدون ریا و حضوری جهادی در صحنه برای توسعه و عمران و آبادانی و امنیت این شهرستان از هیچ گونه تلاش و کوششی فروگذار نیست. برگزاری جلسات صلح های طایفه ای یا کمک امام جمعه و شورای محترم تامین و معتمدین، نشست های پرسش و پاسخ فرماندار با نخبگان و جوانان و نشست های پرسش و پاسخ مدیران و معاونان ادارات کل با اقشار مختلف مردم، سرکشی و بازدیدهای شبانه از منازل محرومین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، توجه خاص به خانواده شهدا، کلکسیون طرح های آموزشی و ورزشی اثربخش، حضور مستمر نماینده مردمی وفرماندار دلسوزوانقلابی و مدیران به تهران و مرکز استان، اختصاص بودجه های ویژه و هزینه کرد اعتبارات در حوزه های مختلف از نگاه ویژه دولت به این شهرستان حکایت دارد .حال که مسجدسلیمان سربلند، با تمام تاریخ پرافتخارش اکنون کانون توجه مدیران استانی و ملی و نقطه پایلوت دولت در سال جاری ست فرصت تاریخی خوبی پدید آمده که علی رغم مشکلات بودجه ای و اعتباری و همه تنگناهایی که همه از آن مطلعیم اما با شور و نشاط خدمتی، در بسیاری شاخص ها رشد نماید و در حالی که استان از وجود استانداری با اقتدار ، تلاشگر ، پیگیر و مومن بهره میبرد و در مسجدسلیمان به برکت فعل خواستن مردم و حضور فرماندار و مدیران جوان که جوانترین سیستم مدیریتی استان را تشکیل میدهند قدم های خوبی به یادگار بماند .
مردم مسجدسلیمان به وجود این فرماندار مومن و انقلابی و تمام مسوولین زحمتکش می بالند و شبانه روزی برای سلامتی و توفیق روز افزون ایشان دعا می کنند .
امیدواریم این سرمایه های استانی بیش از پیش حمایت و پشتیبانی گردند تا در آینده شاهد بهره مندی از این ظرفیتها در عرصه های مختلف باشیم .

قطعا مردم شهید پرور از فرماندار خدمتگذار شهرستان مسجدسلیمان حمایت کرده و این تخریب ها را محکوم میکنند و از استاندار خوزستان و نماینده انقلابی مردم در مجلس انتظار حمایت از مسئولان ارشد شهرستان را دارند

متاسفانه اخیرا در فضای مجازی مطالبی را مشاهده میکنیم که باعث شده است انسانیت و وجدان به درد بیاید.

نکته جالب‌توجه در این تخریب‌ها، این هست که کسانی که مدافعان قبلی فرماندار انقلابی بودن بعد از اینکه دستشان از منافع کوتاه شد و فرماندار محترم باج نداد، با کمال تعجب وتاسف به مخالفان فعلی فرماندار محترم تبدیل شدن وهرازگاهی در فضای مجازی متاسفانه مغرضانه عوامفریبی وسیاه نمایی میکنند این منافع طلبها هم‌اکنون برای رسیدن به مقاصد حزبی و شخصی خود تبدیل به مخالفان درجه‌یک فرماندار شده‌اند♨️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *