اخبار داغ

اسکندر همتی مدیر عامل باشگاه پارسا باغ‌ملک شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از اوربه نیوز، طی حکمی از سوی زاهد مرادی موسس باشگاه پارسا باغ‌ملک، اسکندر همتی بعنوان مدیر این باشگاه منصوب شد . همتی هدف خود از حضور در این باشگاه را حمایت از فوتبال شهرستان و بازیکنان مستعدی که شاید بتوانند پله های ترقی را طی کنند […]

اشتراک گذاری
16 آبان 1400
130 بازدید
کد مطلب : 137087

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از اوربه نیوز، طی حکمی از سوی زاهد مرادی موسس باشگاه پارسا باغ‌ملک، اسکندر همتی بعنوان مدیر این باشگاه منصوب شد .

همتی هدف خود از حضور در این باشگاه را حمایت از فوتبال شهرستان و بازیکنان مستعدی که شاید بتوانند پله های ترقی را طی کنند ، دانست و افزود که باغ‌ملک یکی از مناطق فوتبال دوست و فوتبالیست پرور خوزستان می باشد و قطعا در این فصل از مسابقات با حضور زاهد مرادی و مصیب جمعه زاده می توان شاهد قهرمانی این تیم و صعود به لیگ سوم کشور باشیم .

اسکندر همتی مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز ، مدیر و مربی پایه های استقلال اهواز ، مربی و مدیر پایه های مدرسه فوتبال پارسا باغ‌ملک در کارنامه خود دارد که در تمامی رده ها برای پیشرفت فوتبال استان و شهرستان از هیچ کمکی دریغ نکرده است ضمن اینکه وی نیز خود بیش از ۲۰ سال بعنوان فوتبالیست در تیم های نیرو رستم آباد ،شاهین باغ‌ملک ، وحدت باغ‌ملک و نصر باغ‌ملک فعالیت ورزشی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *