اخبار داغ

افتتاح و کلنگ زنی چهار مدرسه در شهرستان ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری انزان آنلاین)، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان چهار مدرسه در شهرستان ماهشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند. به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، علی قربانی در آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار مدرسه در ماهشهر بیان کرد: یک […]

اشتراک گذاری
07 آبان 1400
118 بازدید
کد مطلب : 136117

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری انزان آنلاین)، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان چهار مدرسه در شهرستان ماهشهر افتتاح و کلنگ زنی شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، علی قربانی در آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار مدرسه در ماهشهر بیان کرد: یک مدرسه ۱۲ کلاسه متوسطه دوم به نام ” شهید قاسم سلیمانی” به مساحت سه هزار و ۱۱۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار مترمربع در شهرستان ماهشهر امروز جمعه افتتاح شد.

وی گفت: هزینه ای که برای ساخت این مدرسه صرف شد بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال است که از محل بنیاد برکت و به صورت ملی و مشارکتی تامین شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد: عملیات اجرایی یک مدرسه ۶ کلاسه دخترانه به نام ” لاله ۱۹ ” نیز در منطقه شهرک مدنی این شهرستان در مساحت ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و زیر بنای ۸۷۰ مترمربع آغاز شد.

قربانی اظهار داشت: محل تامین اعتبار این پروژه شرکت پتروشیمی لاله و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان است و سهم خیر در این پروژه ۵۵ میلیارد ریال است.

وی گفت: عملیات ساخت یک مدرسه هشت کلاسه به نام شهید دستغیب با زیربنای ۶۴۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در شهر چمران آغاز شد.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد: این مدرسه توسط شرکت پشتیبانی صنایع انس و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ساخته می شود.

وی گفت: همچنین عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه شهید خاکی در روستای مقطوع سفلی شهرستان ماهشهر با مساحت ۸۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۲۰ مترمربع آغاز شد.

در ادامه این مراسم رییس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان بیان کرد: مدرسه مهم‌ترین مکانی است که کودکان می‌توانند در آن رشد کنند، اصول انسانی را بیاموزند و در نهایت پیشرفت کشور را حاصل کنند.

زیبا صالحپور افزود: انسان های آگاه و فهیمی که با درک درست اولویت را به نظام تعلیم و تربیت دانسته و ثروت همت خویش را به پای این چشمه زاینده نثار کردند تا پایه ها را استحکام بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *