اخبار داغ

امسال ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر استان خوزستان اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: امسال ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر استان خوزستان اختصاص یافت. به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان خوزستان, دکترشاهپور علایی ‌مقدم که برای بازدید از عشایر زلزله زده اندیکا به این شهرستان […]

اشتراک گذاری
05 آبان 1400
92 بازدید
کد مطلب : 135880

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: امسال ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر استان خوزستان اختصاص یافت.

به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان خوزستان, دکترشاهپور علایی ‌مقدم که برای بازدید از عشایر زلزله زده اندیکا به این شهرستان سفرکرده, با حضور در جمع عشایر زلزله زده این شهرستان, ضمن تشریح آخرین اقدامات انجام شده بیان کرد:

زلزله خسارتهای زیادی به مناطق عشایری این شهرستان وارد کرده است

وی با اشاره به کمک های ارسال شده برای زلزله زدگان افزود: در پی زلزله اخیر,۲ هزارتن نهاده دامی به این شهرستان اختصاص دادیم که ۳۰۰ تن از آن بصورت رایگان توزیع شد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات کم بهره، امسال ۲ طرح راهسازی با اعتباری حدود ۴۰ میلیاردریال در شهرستان اندیکا اجرا خواهد شد.

وی افزود: در دو هفته اخیر تقریبا همه راههای مسدود را بازگشایی کردیم و امروز نیز پنج میلیارد ریال اعتبار دیگربه این موضوع اختصاص دادیم.
وی همچنین گفت: گزارش این سفر به وزیر جهاد کشاورزی ارائه می شود تا از سر جمع اعتبارات وزارتخانه جهاد کشاورزی به عشایر منطقه زلزله زده اندیکا کمک شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *