اخبار داغ

ضرورت توسعه و ارتقای سطح خدمات مراکز درمانی در اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری قلم خوزستان، عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد: ضرورت توسعه و ارتقای سطح خدمات مراکز درمانی در اهواز در حاشیه افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی علاج سیدناصرمهداوی عضو شورای شهر اهواز با اشاره به افزایش جمعیت گفت: توسعه مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، […]

اشتراک گذاری
05 آبان 1400
147 بازدید
کد مطلب : 135836

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری قلم خوزستان، عضو شورای شهر اهواز تاکید کرد:

ضرورت توسعه و ارتقای سطح خدمات مراکز درمانی در اهواز

در حاشیه افتتاح درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی علاج سیدناصرمهداوی عضو شورای شهر اهواز با اشاره به افزایش جمعیت گفت: توسعه مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، درمانگاه های خصوصی و احداث پلی کلینیک در نقاط مختلف اهواز ضروری است.

در حاشیه این افتتاح مشکلات مراکز بهداشتی و درمانی کلانشهر اهواز با اشاره به ضرورت توسعه مراکز خدمات مرکز بهداشتی در کنار توسعه جمعیتی گفت: اقدامات و پیگیری‌های مسئولان قابل ملاحظه است و یکی از اولویت‌های ما ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در سطح مناطق محروم و کم برخوردار اهواز است.

وی افزود: مناطق حاشیه اهواز از پتانسیل خوبی برخوردار هستند و با توجه به وجود دسترسی مواصلاتی مناسب در این بخش، می‌توان بخشی از نیازهای بهداشتی درمانی بخش مردم را به این قسمت ها به‌راحتی برای مردم قابل‌دسترسی قرار دهد.

مهداوی با تأکید بر ضرورت ارائه بهترین سطح خدمات به مردم بیان کرد: در این خصوص ابتدا لازم است کار کارشناسی صورت گیرد و از زیرساخت‌ها و پتانسیل‌ها برآورد خوبی به عمل آید تا بتوان برنامه‌ها را به‌صورت هدفمند و تأثیرگذار اجرایی کرد.

وی افزود: از جمله اموری که برای مردم ثمربخش است، توسعه درمانگاه‌های خصوصی و احداث درمانگاه های خصوصی می‌باشد که علوم پزشکی در خصوص صدور مجوز به بخش خصوصی را در این زمینه عملکرد مناسبی داشته است.

سیدناصر مهداوی در پایان بیان داشت : توجه به مناطق محروم و اهواز که سال هاست از عدم توجه در امکانات و تقسیم عادلانه رنج می برند را با جدیت پیگیری میکنم و تا رسیدن امکانات مناسب از هیچ کوششی کوتاه نخواهم آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *