اخبار داغ

در دولت سیزدهم مدیران باید در میدان و در کنار مردم باشند زیرا کار برای مردم وقت و ساعت نمی شناسد

حبه گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان با بیان مطالب فوق و اینکه این کار یک کار جهادی است و کار جهادی هم مستلزم روحیه جهادی است تصریح کرد:  بحمدالله این روحیه در بین تمام شما اعضاء محترم شوراهای بخش مرکزی شادگان وجود دارد .باید این روحیه حفظ […]

اشتراک گذاری
01 آبان 1400
106 بازدید
کد مطلب : 135616

حبه گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان با بیان مطالب فوق و اینکه این کار یک کار جهادی است و کار جهادی هم مستلزم روحیه جهادی است تصریح کرد:  بحمدالله این روحیه در بین تمام شما اعضاء محترم شوراهای بخش مرکزی شادگان وجود دارد .باید این روحیه حفظ شود.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص گروه های جهادی گفت: ما باید بتوانیم کار جهادی را در سراسر استان توسعه دهیم و در هر زمینه ای که کار جهادی لازم باشد ورود خواهیم‌کرد. اکبری اظهار داشت:
بزودی تعدادی مشاور را به بخش مرکزی شادگان جهت امر مشاوره در حوزه های مختلف ؛اعزام خواهیم کرد تا خدمتی کوچک به مردم عزیز این شهرستان کرده باشیم.
مهندس سید مجتبی صالحی هماهنگ کننده گروه جهادی شهید همت نیز از خدمت رسانی بی منت به مردم گفت و ادامه داد:
باید در حوزه محرومیت زدایی در کنار هم و هماهنگ ،حضوری فعال داشته باشیم .و از هیچ کوششی درراستای خدمت به مردم مناطق محروم کوتاهی نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *