اخبار داغ

قدردانی فرماندار شهرستان بهبهان از مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از بهبهان آنلاین، فرماندار شهرستان بهبهان از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به دلیل تامین برق مطمئن و پایدار و اجرای موفقیت آمیز پروژه های انتقال و فوق توزیع در منطقه، تقدیر و قدردانی کرد. یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان با اهدای لوح تقدیر به […]

اشتراک گذاری
25 مهر 1400
124 بازدید
کد مطلب : 135345

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از بهبهان آنلاین، فرماندار شهرستان بهبهان از مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به دلیل تامین برق مطمئن و پایدار و اجرای موفقیت آمیز پروژه های انتقال و فوق توزیع در منطقه، تقدیر و قدردانی کرد.

یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان با اهدای لوح تقدیر به محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از تلاش های شبانه روزی وی و همکاران، در امر برق رسانی و جلب رضایت مردم قدردانی کرد.
در این لوح تقدیر آمده است: تلاش های قابل تحسین جنابعالی و همکاران متعهد و متخصص برق منطقه ای خوزستان به منظور تامین برق مطمئن و پایدار به ویژه در شرایط خاص آب و هوایی خوزستان و همچنین اجرای موفقیت آمیز پروژه های مهم انتقال و فوق توزیع در منطقه که نشان از عزم راسخ و خستگی ناپذیر آن مجموعه و بسترسازی توسعه و آبادانی کشور در راستای جلب رضایت مردم بزرگوار و شریف استان خوزستان می باشد، قابل تقدیر و قدردانی می باشد.
اینجانب بر خود لازم می دانم به پاس خدمات ارزشمند جنابعالی و سایر همکاران پرتلاشتان از شما قدردانی و سپاسگذاری نمایم.
فرماندار شهرستان بهبهان همچنین از تلاش های شبانه روزی عبدالصاحب کفایت مدیر امور بهره برداری ناحیه ارجان این شرکت در امر خدمات رسانی نیز تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *