اخبار داغ

حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در خانه امام جمعه اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، سید میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان به ملاقات حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد رفت . مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در محضر امام جمعه اهواز گفت : […]

اشتراک گذاری
22 مهر 1400
103 بازدید
کد مطلب : 135147

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، سید میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز از سفر خود به استان خوزستان به ملاقات حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد رفت . مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در محضر امام جمعه اهواز گفت : انشالا در این شرایط سخت بتوانیم علی رغم تمامی کاستی ها ، خدمات سازمان تامین اجتماعی به مردم را افزایش بدهیم . دلیل اصلی حضور ما در خوزستان ، مشاهده مسائل و مشکلات مردم و بیمه شدگان از نزدیک است و بتوانیم در مدت حضور در استان خوزستان به حل این مشکلات بپردازیم . انشالا سعی داریم خدمات در زمینه درمان را توسعه دهیم و بتوانیم در بخش های مختلف مرحمی بر زخم های مردم استان باشیم . اکنون در محضر جنابعالی حاضر شده ایم تا بتوانیم از رهنمودهای شما جهت بهبود و پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی بهره ببریم .

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد پس از شنیدن صحبت های مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت : با توجه به اینکه یکی از رسالت‌ های نظام جمهوری اسلامی محرومیت زدایی است باید تلاش کرد که بخش باقی مانده از افرادی که بیمه نبوده و به نوعی آسیب پذیر هستند زیرپوشش این سازمان قرار گیرند. پیام من به تمامی مسئولین جمهوری اسلامی این است : اکنون که خداوند فرصت خدمت به مردم را به شما داده است باید در جهت رفع مشکلات محرومان تلاش کنید . قشر محروم جامعه، همواره مدافع انقلاب بوده‌اند که باید به آنها توجه شود . می توان با استفاده از ظرفیت افراد نیکوکار نسبت به بیمه خادمان مساجد و یا حتی خانم های بی سرپرست و بد سرپرست اقدام کرد که تا حدی مشکلات آنها برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *