اخبار داغ

تقدیر از مدیرعامل فولاد خوزستان در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری

به گزارش پایگاه خبری نجهیز نیوز، در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری، از مدیر‌عامل شرکت فولاد خوزستان با اهدا لوح و تندیس سپاس تقدیر شد. به نقل از خبرنگار روابط‌ عمومی، هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایت‌مندی مشتری در دوران کرونا و پسا‌کرونا، ۱۱‌ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسئولان […]

اشتراک گذاری
15 مهر 1400
99 بازدید
کد مطلب : 135231

به گزارش پایگاه خبری نجهیز نیوز، در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری، از مدیر‌عامل شرکت فولاد خوزستان با اهدا لوح و تندیس سپاس تقدیر شد.

به نقل از خبرنگار روابط‌ عمومی، هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایت‌مندی مشتری در دوران کرونا و پسا‌کرونا، ۱۱‌ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران عامل شرکت‌‌ها و اساتید دانشگاه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
در این همایش دکتر سعید عمرانی  معاون قضایی دادستانی کشور با اشاره به اهمیت پرداختن به اقتصاد گفت: در این دوره قوه قضاییه با رویکرد برطرف کردن موانع کارآفرینی وارد این حوزه شده است. مشتری‌مداری و اخلاق‌مداری در بنگاه اقتصادی تعیین‌کننده است زیرا در صورت نارضایتی مشتری، فعالیت اقتصادی توجیه پذیر نیست. سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و از سوی صاحب‌ نظران تعیین شده است. اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در بستر تلاش و همت مدیران عالی و اجرایی امکان‌ پذیر است. حذف سقف صدور مجوز، برطرف کردن تیک‌های مجوز در سامانه‌های مختلف اقتصادی و صادراتی، کاهش زمان صدور انواع مجوز و پروانه کار از جمله اقداماتی است که مورد تاکید و پیگیری ریاست قوه قضاییه است.
در ادامه دکتر محمد حسینی ریاست صندوق توسعه فرآورده‌های نفتی، با اشاره به جابجایی رابطه بین تولید‌کننده و مشتری در بازار ایران افزود: مشتری نباید در جایگاه مطالبه‌گر قرار بگیرد و حق مشتری باید از سوی تولید‌کننده داده شود تا روابط بین شرکت‌ها و مشتریان در جایگاه واقعی خود قرار گرفته و نهادینه شود. کسب رضایت مشتری در گرو کسب رضایت کارکنان است.
وی افزود: رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) موجب کسب رضایت مشتریان خواهد شد و این موضوع باید در چشم‌انداز و راهبرد شرکت‌ها مورد نظر قرار گیرد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، کسب گواهینامه‌های ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018 در ارتباط با کسب رضایت و شکایت مشتریان و استقرار کامل و اثربخش سیستم CRM و ایجاد ارتباط موثر و بی‌وقفه با مشتریان به ویژه در دوران کرونا، اجرای مسئولیت های اجتماعی، فعالیت های توسعه‌ای و زیر‌ساختی جهت تامین خواسته‌ها و انتظارات ذینفعان، معیارهای سنجش، ارزیابی و سرآمدی در این اجلاس بود.
گفتنی است، بهمن تجلی‌زاده معاون فروش و بازاریابی، وحید ظریف مدیر دفتر فناوری تولید فولادسازی، غلام‌علی منصوریان مدیر دفتر فناوری تولید احیا، مجید عبیات مدیر صادرات و مهدی چرخاب از واحد تحقیقات فروش و بازاریابی از شرکت فولاد خوزستان در این اجلاس حضور داشتند.
شایان ذکر است، این همایش با شرکت فعالان اقتصادی در حوزه صنعت و معدن و حضور نمایندگان وزارت صمت، وزارت اقتصاد، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه همراه بود‌.
در این پایان مراسم با اهدای تندیس و لوح سپاس از امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر شد و مجید عبیات مدیر صادرات به نمایندگی از مدیرعامل این لوح و تندیس را دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *