اخبار داغ

تجدید بیعت شورای سیاستگذاری نکوداشت هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آئین دیدار و تجدید بیعت شورای سیاستگذاری نکوداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد. در این نشست که با حضور […]

اشتراک گذاری
29 شهریور 1400
84 بازدید
کد مطلب : 133612

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آئین دیدار و تجدید بیعت شورای سیاستگذاری نکوداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، امیر سرتیپ دوم ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش و بسیاری از فرماندهان و معاونین یگان های مختلف نظامی و انتظامی استان برگزار شد، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گزارشی از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در استان را ارائه داد.

سردار مرادحاجتی در ادامه، بیعت با نماینده ولی فقیه در استان را برکت شروع برنامه های فاخر امسال در حوزه دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امیدوارم سعادتی دست دهد که بتوانیم در سال های آتی و به نمایندگی از مردم پایتخت دفاع مقدس خدمت مقام معظم رهبری برسیم و از ایشان برای آغاز برنامه ها رخصت بطلبیم.

وی افزود: ۴۷۰۰ ویژه برنامه برای سراسر استان طراحی شده که با کمک همه نیروهای اداری و نظامی استان به بهترین شکل ممکن به انجام خواهند رسید.

دبیر ستاد استانی هفته دفاع مقدس خوزستان گفت: این فرماندهان عزیز که امروز همچون همیشه عمرشان با امام و رهبر عزیزمان بیعت می کنند همان جوانان دیروزی هستند که انرژی، زندگی و همه چیزشان را به فتوای بنیانگذار انقلاب شان فدای میهن و ملت و آرمان های متعالی اسلام و انقلاب کردند.

سردار مرادحاجتی بیان داشت: آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس را با زیارت قبور شهدای خوزستان آغاز می کنیم و سپس در خدمت پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان در ویژه برنامه ای به همبن عنوان خواهیم بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دوری از تجمع، بیشتر برنامه های امسال را با تولید محتوایی متفاوت در بستر رسانه و فضای مجازی برگزار خواهیم کرد و اطلاع رسانی جزئیات برنامه ها را هم به اطلاع هموطنان عزیز خواهیم رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *