اخبار داغ

چوئبده محتاج نگاهی جهادگرانه است تا چهره از محرومیتش زدوده شود

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اعضا ء کمیته فنی و تخصصی گروه جهادی شهید همت خوزستان طی بازدید میدانی از شهر چوئبده خواستار نگاه ویژه مسولین کشوری و قرارگاه های محرومیت زدایی به این پایگاه ایثار و شهادت شدند. حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در این بازدید میدانی که به […]

اشتراک گذاری
27 شهریور 1400
74 بازدید
کد مطلب : 133435

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، اعضا ء کمیته فنی و تخصصی گروه جهادی شهید همت خوزستان طی بازدید میدانی از شهر چوئبده خواستار نگاه ویژه مسولین کشوری و قرارگاه های محرومیت زدایی به این پایگاه ایثار و شهادت شدند.

حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان در این بازدید میدانی که به اتفاق تنی چند از اعضاء کمیته پیشگیری این گروه همراه بود بیان داشت :

چرا متولیان امر تا به امروز نتوانسته اند معضلات این شهر مقاوم را مرتفع نمایند. شهری که ولی امر مسلمین در روزهای جنگ در آنجا حضور مستمر داشته و جنگ را فرماندهی کرده است .

وی در ادامه بیان داشت:

به ما گفته اند که چوئبده حتی تا چند ماه از تابلویی که بتواند فرعی منتهی به این شهر را در مسیر مواصلاتی آبادان به اروندکنار نشان دهد، محروم بود ه است.

مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان گفت:

اینجا همان مکانی است که اگر نبود آبادان در جنگ راه به جایی نداشت تا بتوانند رزمندگان را تقویت کرده و مردم باقی مانده را از آبادان خارج کنند.

وی خطاب به مسولین اظهار کرد:

مسئولانی که وظیفه خدمت‌رسانی و خدمات‌دهی به این شهر را دارند خواب بوده اند که ببینند شهرک مسکن مهر این منطقه محروم مرزی خروجی فاضلاب ندارد.چرا از این اقدام ابتدایی نیز غافل مانده اند.

وی گفت:

این شهر که شامل گمرک و بندرگاه پر آوازه ای نیز هست، از بسیاری از امکانات ابتدایی برای مردمان خود محروم مانده است.
این شرم آور نیست ؟ابتدای شهر چوئبده دارای جاده‌ای باشد که پس از گذشت سال‌های متمادی، ضمن دو طرفه ماندن آن و مخاطراتی که از قِبَل تاریکی و وضعیت نامناسب آسفالت، جان تردد کنندگان را تهدید می‌کند، هنوز فاقد ملزومات ابتدایی است . آقایان کجا تشریف دارند.؟!

وی با بیان اینکه باید برای این شهر جانفشانی کرد تا شهری در خودم مردم شهید پرورش شود ادامه داد:اگر مسولین امر نیز در کنار گروه جهادی ما بیایند چهره شهر را متحول خواهیم کرد. ما سرباز رهبریم و هرجا که محرومیت باشد با عشق ورد می کنیم و مسولین باید به کمک ما بیایند.

خطاب به مسولین استانی اظهار داشت :

لازم است یاد آوری کنم بدانید شهر چوئبده در کنار مشکلات آموزشی و درمانی، مرزبانان غیور و ساکنان دروازه شکست حصر آبادان محسوب می شوند. چرا باید چوئبده سال‌هابا مشکلات آب شرب و شبکه آبیاری نخیلات مواجه باشد.که این معضل، زیان‌های بسیار را به کشاورزان سخت کوش وارد کرده است.

اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت در پایان بیان داشت:

ما در گروه جهادی راه کارهای خوبی را برای برون رفت این شهر مقاوم طراحی کرده که بدون حمایت مسولین جهادی امکان اجرایی شدن پیدا نخواهند کرد.پس جا دارد همه با هم در یک حرکت انقلابی و جهادی به رفع اساسی مشکلات منطقه مرزی چوئبده اهتمام کرده و نگذاریم بیش از این مردم دچار مشکلاتی باشند که به راحتی قابل حل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *