اخبار داغ

جلسه هم اندیشی گروه جهادی شهید همت با مسولین اورژانس استان خوزستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، گروه جهادی شهید همت خود را مقید به خدمت و همراهی در برنامه های آموزشی و تبلیغی پیشگیری اورژانس استان خوزستان می داند. در این نشست حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت با بیان اینکه اورژانس نقش مهمی در پیشگیری از حوادث غیرمترقبه انسانی می تواند داشته […]

اشتراک گذاری
13 آبان 1400
110 بازدید
کد مطلب : 136877

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، گروه جهادی شهید همت خود را مقید به خدمت و همراهی در برنامه های آموزشی و تبلیغی پیشگیری اورژانس استان خوزستان می داند.

در این نشست حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت با بیان اینکه اورژانس نقش مهمی در پیشگیری از حوادث غیرمترقبه انسانی می تواند داشته باشد اظهار داشت: ما از مجموعه ی اقدامات و تدابیر اتخاذ شده برای تامین امکانات زیر ساختی، خدماتی و پزشکی اورژانسی و ارایه ی خدمات پزشکی و مراقبتی کادر درمان قدردانی و تشکر می کنیم.

رییس اورژانس استان خوزستان نیز در این نشست ضمن ارایه ی گزارشی از عمده ترین اقدامات اورژانس استان با بیان اینکه ما ضمن قدردانی از تلاشهای خالصانه ی مجموعه ی نیروهای جهادی برای کمک به کادردرمان و تسریع در روند خدمات رسانی به بیماران مناطق محروم اظهار داشت: نقدها و پیشنهادات سازنده ی نیروهای دلسوز جهادی که همواره یار و مددکار ما بوده اند استقبال می کنیم .

آقای ازاد منش معاون ارژانس استان نیر در این نشست بیان داشت:نیروهای جهادی را مطالبه گران انتظارات بحق مردم از مسئولان و متولیان حوزه ی بهداشت و درمان استان می دانیم و افزود: تجربه نشان داده که در کنار گروه جهادی در بستر وحدت و حمیت می توان به نحوی شایسته با هر بحرانی مواجه شد و به یاری مردم شتافت.در پایان این نشست مقررشد در راستای کمک های مومنانه ویزیت رایگان پزشکی مناطق محروم ؛ مدیریت جهادی و ارزشی اورژانس خوزستان در کنار گروه جهادی شهید همت با همدلی و حمیت نهایت همکاری را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *