اخبار داغ

وصول جریمه ۳۱٨ میلیون ریالی عرضه کننده آرد خارج از شبکه دزفول

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و یه نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از وصول جریمه عرضه کننده خارج از شبکه آرد در اداره تعزیرات حکومتی دزفول خبر داد . به گفته نعمت الله بیرانوندی ، گزارشی از سوی اداره صمت مبنی بر معرفی یک واحد نانوایی که مدتی است  نانوایی […]

اشتراک گذاری
18 شهریور 1400
72 بازدید
کد مطلب : 128888

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و یه نقل از پایگاه خبری آنزان آنلاین، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از وصول جریمه عرضه کننده خارج از شبکه آرد در اداره تعزیرات حکومتی دزفول خبر داد .

به گفته نعمت الله بیرانوندی ، گزارشی از سوی اداره صمت مبنی بر معرفی یک واحد نانوایی که مدتی است  نانوایی خود را تعظیل و اقدام به عرضه خارج از شبکه آرد می نمودند به اداره تعزیرات حکومتی دزفول ارسال گردید

وی گفت : رئیس شعبه اول  تعزیرات حکومتی دزفول پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم و بلاوجه بودن ، وی را الزام به عرضه کالا در شبکه و پرداخت مبلغ ۳۸۱  میلیون ریال محکوم نمود .

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان خاطر نشان کرد : این رای  پس از سیر مراحل قانونی جهت اجرا به اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان دزفول ارسال و اجرا گردید .

سامانه اینترنتیhttp://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه های هم استانی های گرامی می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *