اخبار داغ

تیپ اصلاحاتیون تشکیل دهید و به افغانستان بروید

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسین شریعتمداری با بیان اینکه مدعیان اصلاحات، «تیپ اصلاحاتیون» تشکیل دهند و به افغانستان اعزام شوند، گفت: مروری گذرا بر مواضع مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد نظری متفاوت با خواست و منافع آمریکا و اسرائیل نداشته‌اند، آمریکا به اعتراف صریح هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا تروریست‌های تکفیری […]

اشتراک گذاری
18 شهریور 1400
162 بازدید
کد مطلب : 129196

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، حسین شریعتمداری با بیان اینکه مدعیان اصلاحات، «تیپ اصلاحاتیون» تشکیل دهند و به افغانستان اعزام شوند، گفت:

مروری گذرا بر مواضع مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد نظری متفاوت با خواست و منافع آمریکا و اسرائیل نداشته‌اند، آمریکا به اعتراف صریح هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا تروریست‌های تکفیری داعش را ساخت.

سران داعش بی‌مهابا و به صراحت اعلام کردند که هدف نهایی آنها ایران اسلامی است.حفاظت از جان و مال و ناموس مردم ایران و عراق و سوریه و … برای ایران یک وظیفه قطعی دینی و ملی و انسانی بود و بی‌توجهی به آن گناهی بزرگ و نابخشودنی بود. درک این نکته بدیهی برای کودن‌ترین افراد هم قابل درک بود.

ولی این فرقه غربگرا قتل‌عام زن و مرد و کودک هموطن خویش به دست داعش و به‌اسارت و کنیزی گرفتن دختران مظلوم این مرز و بوم از سوی تروریست‌های داعش را فقط به این علت که خواست آمریکا و اسرائیل است بر مخالفت با خواست دشمنان تابلو‌دار وطنشان ترجیح دادند و فریاد بر‌آورده و زمین و زمان را به هم دوختند که چرا باید جوانانمان را برای مقابله با داعش به سوریه و عراق اعزام کنیم؟!

بیهوده نبود که نتانیاهو می‌گفت اصلاح‌طلبان اصلی‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!

اکنون هم که آمریکا در افغانستان با شکست مفتضحانه‌ای رو‌به‌رو شده است و آرزوی دیرینه خود که برپایی جنگ مذاهب و اقوام و کشاندن پای ایران به این توطئه است را برباد رفته می‌بیند، همان فرقه سیاسی غربگدا برخلاف سر و صدای قبلی که سوریه و عراق و داعش به ما چه ربطی دارد، امروز جیغ می‌کشند که چرا علیه طالبان (به نفع آمریکا) وارد جنگ نمی‌شویم؟!

حالا یک پیشنهاد منطقی و همه‌پسند در میان است و آن اینکه یک تیپ از مدعیان اصلاحات تشکیل شود و مدعیان اصلاحات جهت اعزام به افغانستان در آن ثبت‌نام کرده و برای مبارزه به پنجشیر و یا هر نقطه دیگر افغانستان اعزام شوند. نام « تیپ اصلاحاتیون» ! اگر در ادعای خود صادق هستید، بسم‌الله، بفرمائید در این تیپ ثبت‌نام کنید ! بهانه نیاورید که این حرکت با سیاست‌های رسمی نظام نا‌همخوان است! تا‌کنون کدام حرکت شما با سیاست‌های نظام همراه بوده است ؟ کدام موضع و اقدامتان با خواست آمریکا نا‌همخوان بوده است؟!/ مگر فاطمیون و زینبیون با اجازه دولت‌های خود به جنگ با داعش رفته‌اند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *