اخبار داغ

خلیلیان استانداری با سابقه درخشان

صادق خلیلیان استاندار منتخب خوزستان و وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم ایران بوده‌ است. پیش از آن رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تربیت مدرس بوده، پس از آن معاون برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم بوده‌است.از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی وی می توان به معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی […]

اشتراک گذاری
14 شهریور 1400
89 بازدید
کد مطلب : 124882

صادق خلیلیان استاندار منتخب خوزستان و وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم ایران بوده‌ است. پیش از آن رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تربیت مدرس بوده، پس از آن معاون برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم بوده‌است.
از دیگر سوابق مدیریتی و اجرایی وی می توان به معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی و عضو شورای بیمه مرکزی به عنوان نماینده این وزارتخانه در دولت نهم و عضو شورای پول و اعتبار در دولت دهم اشاره کرد.
صادق خلیلیان در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با حضور در ستاد انتخاباتی وزارت کشور برای کاندیدا شدن نام‌نویسی کرد.
وی همچنین در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران سال ۱۳۹۶ نیز ثبت نام کرد ولی در هر دو دوره انصراف داد.
خلیلیان پس از انصراف در سال ۱۳۹۲ اعلام کرد که این انصراف در جهت حمایت از فرد خاصی نیست. انصراف خلیلیان از کاندیداتوری به نفع کاندیدای خاص نبود وی با صدور اطلاعیه ای از رئیسی حمایت کرد.
او برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام نامزدی کرده و شعار انتخاباتی‌اش «دولت نگاه نو و تحول اساسی» بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *