اخبار داغ

هنر این است که بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به همه لایه های جامعه انتقال دهیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: هنر این است که بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به همه لایه های جامعه انتقال دهیم به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه ها و شرکت های مختلف استان خوزستان […]

اشتراک گذاری
08 شهریور 1400
136 بازدید
کد مطلب : 118167

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

هنر این است که بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به همه لایه های جامعه انتقال دهیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، اولین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه ها و شرکت های مختلف استان خوزستان با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با موضوع راهکارهای نوین تولید محتوا و تبلیغات در حوزه دفاع مقدس برگزار شد، سردار مرادحاجتی به اهداف جدید محتوایی در این حوزه اشاره کرد.

وی اظهار داشت: مدیران روابط عمومی دستگاه ها سرشار از ایده و نو آوری هستند و این خلاقیت ها باید جهت ارتباط بیشتر و بهتر با جامعه به کار برده شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: دفاع مقدس مربوط به ما و یا سپاه و دیگر نهادها نیست. دفاع مقدس مربوط به همه اقشار، اصناف و سلیقه هاست و هنر ما باید این باشد که این فرهنگ را به همه لایه های جامعه و سلیقه های مختلف منتقل کنیم.

سردار مرادحاجتی از مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف خوزستان خواست که طرح ها، ایده ها و نظریات نوین خود را به صورت مکتوب و به صورت پیشنهاد به ستاد استانی هفته دفاع مقدس ارائه دهند که یک حرکت جهادی منظم و وحدت بخش از حوزه دفاع مقدس به گوش جامعه برسد.

در ادامه این نشست، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از آمادگی برای همکاری همه جانبه با دستگاه ها برای تولید محتوای فاخر و مشترک خبر داد و گفت: کارگروه مشترکی را بین مدیران روابط عمومی های استان تشکیل خواهیم داد تا بتوانیم خالق آثار ماندگار مشترکی در هفته دفاع مقدس باشیم.

در پایان این نشست مدیران روابط عمومی ادارات مختلف خوزستان نقطه نظرات خود را در خصوص کیفیت بخشی هرچه بهتر به برنامه های هفته دفاع مقدس ارائه دادند و خواستار تشکیل جلسات دیگری در این خصوص شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *