اخبار داغ

پاسخ های کوتاه به پرسش های پرتکرار۱۶

قسمت مربوط به ارث بردن مرد و زن را مطالعه فرمایید. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، غلامرضا حیدری ابهری شانزدهمین پرسش را به پرسش در رابطه با نماز اختصاص داده است. نماز هرچه هم فایده داشته باشد، آیا تکرار هر روزه آن کار بیهوده و عبثی نیست؟ در زندگی، کارهای بسیاری است که ما […]

اشتراک گذاری
16 مرداد 1400
178 بازدید
کد مطلب : 94817

قسمت مربوط به ارث بردن مرد و زن را مطالعه فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، غلامرضا حیدری ابهری شانزدهمین پرسش را به پرسش در رابطه با نماز اختصاص داده است.

نماز هرچه هم فایده داشته باشد، آیا تکرار هر روزه آن کار بیهوده و عبثی نیست؟

در زندگی، کارهای بسیاری است که ما به طور تکراری انجام می دهیم ولی هیچ وقت هم نمی گوییم که این کارهای تکراری، بیهوده و بی فایده است؛ مثلا ما هر روز نفس می کشیم و غذا می خوریم و می خوابیم و مسواک میزنیم و این کارها را هر روز تکرار می کنیم زیرا میدانیم که برای حفظ جان و سلامتی مان حتما باید به تکرار این کارها بپردازیم.

نماز نیز برای حفظ روح ما از وسوسه های شیطان، لازم و ضروری است و هر روز باید تکرار شود. در آیه ۴۵ سوره عنکبوت، نماز به عنوان بازدارنده از کارهای زشت و ناپسند معرفی شده است. اگر یک روز نماز نخوانیم، به همان اندازه خطر وسوسه های شیطان بیشتر ما را تهدید می کند. گذشته از این، نماز باعث رشد و افزایش ایمان ما و نزدیک تر شدن ما به خدا می شود.

رسول خدا(ص) فرموده است: “نماز مایه نزدیک شدن مؤمن به خداست . درختی که هر روز آب می خورد، رشد می کند و بالاتر می رود. مؤمن هم با نماز، روز به روز ایمانش رشد می کند و بالاتر می رود.”

کاری از گروه “محقق” تجهیز نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *