اخبار داغ

طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ از امروز در خوزستان آغاز شد

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز طرح تابستانه کتاب همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان از ۹ تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با بیان […]

اشتراک گذاری
10 مرداد 1400
79 بازدید
کد مطلب : 88559

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز طرح تابستانه کتاب همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان از ۹ تا ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با بیان اینکه طرح تابستانه کتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و حمایت از کتاب فروشی ها اجرا می شود افزود: در این طرح که به مدت ۷ روز در کتاب فروشی های استان عضو طرح اجرا می شود، میزان سقف خرید برای هر خریدار مبلغ ۳۰۰ هزار تومان با تخفیف ۲۰ درصد است.

وی ادامه داد: تعداد کتابفروشی‌های عضو این طرح در استان ۱۹ کتابفروشی است که از این تعداد ۱۱ کتابفروشی به اهواز و هشت کتابفروشی به شهرستان‌های دیگر استان اختصاص دارد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اسامی کتابفروشی های عضو این طرح در استان تصریح کرد: از اهواز کتابفروشی‌های اسوه، پاتوق کتاب، جعفری و رشد شعبه زیتون، رشد شعبه مرکزی و شعبه نادری، کتاب شرق شعبه ۱ و  ۲، محام، رسانه بیداری و سی بوک  و از شهرستان ها کتاب فروشی های کافه کتاب بانی رامشیر، دارلکتب سعید و شهر کتاب آبادان،فرزانگان، فرهنگ معراج و رشد دزفول و رشد شوشتر، در طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰شرکت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *