اخبار داغ

پاسخ های کوتاه به پرسش های پرتکرار۷

آیا خدا زیباست؟ برای مشاهده پاسخ این سوال به قسمت قبلی مراجعه کنید. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، وجود داشتن “جن” از آن دسته پرسش هایی ست که همیشه وجود داشته و دارد، بخاطر همین موضوع، قسمت هفتم از کتاب”پرسمان پرسش های پرتکرار” به وجود داشتن “جن” اختصاص یافته است. آیا “جن” وجود دارد؟ […]

اشتراک گذاری
27 تیر 1400
148 بازدید
کد مطلب : 76275

آیا خدا زیباست؟ برای مشاهده پاسخ این سوال به قسمت قبلی مراجعه کنید.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، وجود داشتن “جن” از آن دسته پرسش هایی ست که همیشه وجود داشته و دارد، بخاطر همین موضوع، قسمت هفتم از کتاب”پرسمان پرسش های پرتکرار” به وجود داشتن “جن” اختصاص یافته است.

آیا “جن” وجود دارد؟

بله، جن وجود دارد و قرآن کریم نیز از این موجودات نامرئی یاد کرده و وجود آن را تایید نموده است، حتی نام یکی از سوره های قرآن “جن” است.

اما بسیاری از حرف هایی که درباره جن ها گفته می شود، خرافات است و نمی توان باور کرد. بعضی ها خیال می کنند جن ها موجوداتی ترسناک و موذی اند و مدام در پی آزار ما انسان ها هستند ولی قرآن اینگونه حرف ها را تایید نمی کند.

جن ها هم مانند خیلی از موجودات دیگر، سرگرم زندگی خود هستند و کاری به کار ما ندارند. خدا موجودات گوناگونی آفریده که جن ها هم یکی از این موجودات اند.

بنابراین دلیلی ندارد که ما از جن ها بترسیم و در تاریکی و تنهایی وحشت زده شویم. آدم های بی سواد و ناآگاه، ماجراهای بی پایه و اساسی درباره جن ها تعریف می کنند که هرگز نباید آن ها را باور کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *