اخبار داغ

بازدید جهادی و میدانی کمیته مهندسین گروه جهادی شهید همت استان خوزستان از دهستان حسینی شادگان

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی تجهیز نیوز، در این بازدید که در قالب شناسایی یک روزه انجام گرفت باعث شد که مشکلی اصلی روستاهای مسیر دهستان حسینی شادگان بخصوص روستای منصوره توسط تیم کمیته فنی مهندسی گروه جهادی شهید همت استان خوزستان شناسایی شود.از وظایف اصلی گروه های جهادی شناسایی محرومیت ها و […]

اشتراک گذاری
18 تیر 1400
124 بازدید
کد مطلب : 65541

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی تجهیز نیوز، در این بازدید که در قالب شناسایی یک روزه انجام گرفت باعث شد که مشکلی اصلی روستاهای مسیر دهستان حسینی شادگان بخصوص روستای منصوره توسط تیم کمیته فنی مهندسی گروه جهادی شهید همت استان خوزستان شناسایی شود.
از وظایف اصلی گروه های جهادی شناسایی محرومیت ها و انعکاس آنان به مسولین است. حمید رضا اکبری مسئول گروه جهادی شهید همت خوزستان با ذکر بیان فوق بیان داشت:
روستا منصوره شادگان که در محاصره شرکتهای نفت قرار گرفته است علیرغم داشتن لوله کشی آب شرب متاسفانه تنها چند ساعت آب دارد و این موجب می شود تا مردم از آب خام رودخانه جراحی استفاده کنند.
 
منصوره شادگان که در نزدیکی رودخانه جراحی و تاسیسات آب جنوبشرق واقع شده است ازجمله مشکلات این روستاها مشکل اب اشامیدنی است.
در این بازدید مهندس سید مجتبی صالحی مسئول کمیته تخصصی مهندسی این گروه نیر اظهار داشت:
با توجه به این بازدید و گفتگو با اهالی و مسولیت محلی عمده بوجودآمدن این مشکل خرابی در پمپاژ تاسیسات است که اگر زودتر رفع نشود .مردم ارزشمند و انقلابی این روستا را دچار بحران جدی خواهد کرد.
در ادامه حمید رضا اکبری بیان داشت:
ما با برخی مسولین ذیصلاح دیدار و روستاهای این چنینی را شناسایی و معرفی کرده ایم .

همچنین در ادامه این شناسایی یک روزه از روستای صوفیه هم بازدید بعمل امد از جمله دغدغه های مردم این روستا نیز مشکل آب بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *