اخبار داغ

سخنرانی دکتر خسرو کریمی، مدیر عامل شرکت مشاوره اقتصادی و سرمایه گذاری Oxin consulting & trade در هامبورگ آلمان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر خسرو کریمی، مدیر عامل شرکت مشاوره اقتصادی و سرمایه گذاری Oxin consulting & trade در هامبورگ آلمان سخنرانی نمودند.متن این سخنرانی به شرح زیر است: تشکر میکنم از شرکت پژوهشی- آموزشی گردشگری کاسیت نشینان زاگرس که ما را به این جمع دعوت کرده است. تجربیات و فعالیت هایی […]

اشتراک گذاری
07 خرداد 1400
128 بازدید
کد مطلب : 51821

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز دکتر خسرو کریمی، مدیر عامل شرکت مشاوره اقتصادی و سرمایه گذاری Oxin consulting & trade در هامبورگ آلمان سخنرانی نمودند.متن این سخنرانی به شرح زیر است:

تشکر میکنم از شرکت پژوهشی- آموزشی گردشگری کاسیت نشینان زاگرس که ما را به این جمع دعوت کرده است. تجربیات و فعالیت هایی در کشورهای مختلف و در ایران در بخش صنعت داشته ایم. در تعریف سرمایه گذاری، به طور عام در ایران دچار مشکلات زیادی هستیم از جمله مسائل سیاسی، تحریم ها، برجام و هم اکنون ویروس کرونا.

در سطح کلان و کشوری برای ساختار صنعت توریسم، تلاش چندانی نشده است، چه کاری باید کرد که سرمایه گذار جذب شود. در برخی کشورها که به مرور زمان، مرکز توریست شدند، از خود شروع کرده اند. از همان چیزی که داریم، از آن به بهترین نحو استفاده کنیم. خیلی امکانات در استان لرستان است که قابل اجرا هستند. در سیاست های خرد از بودجه و همکاری با بانک ها بایستی تلاش کرد. استان لرستان با اماکن تاریخی که دارد، می تواند در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی کار کند. استان لرستان بسیار زیباست و زیبایی های خدادادی آن بیش از کشورهای دیگر است

برای سرمایه گذاران چند نکته مهم است.

– پروژه ایی که می خواهند انجام دهند، تعریف شده باشد، چه هست و در کجا می خواد سرمایه گذاری کند.

– امنیت سرمایه

– بازگشت سرمایه

– شرایط و مشکلات ارزی و ارزش پول ایران نسبت به سایر کشورها

ایران کشوری است با قدمت بسیار کهن و از نظر میراث باستانی قوی است. نیاز است به زیرساخت ها توجه مهم و بیشتری شود.

برای انجام سرمایه گذاری نیاز نیست از کارهای بزرگ شروع کنیم، بلکه نیاز به همت و تلاش است همکاری بانک ها و موسسات مالی در سطح شهر یا استان از در این امر موجب تسریع در انجام امورات سرمایه گذاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *