اخبار داغ

۲۸میلیارد ریال برای گازرسانی به قصرجدید قصرشیرین اختصاص یافت

فرماندار قصرشیرین از اختصاص ۲۸ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به ۲ فاز سه و چهار قصرجدید شهر قصرشیرین خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و نیاز و مطالبه مردمی این میزان اعتبار تامین شد. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مراد علی تاتار روز یکشنبه در جلسه پیگیری طرح های عمرانی قصرشیرین، افزود: […]

اشتراک گذاری
24 اسفند 1399
103 بازدید
کد مطلب : 35954

فرماندار قصرشیرین از اختصاص ۲۸ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به ۲ فاز سه و چهار قصرجدید شهر قصرشیرین خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و نیاز و مطالبه مردمی این میزان اعتبار تامین شد.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مراد علی تاتار روز یکشنبه در جلسه پیگیری طرح های عمرانی قصرشیرین، افزود: عملیات اجرایی این طرح شامل اجرای شبکه انتقال به طول ۲۲ کیلومتر، احداث ایستگاه تقلیل فشار TBS و نصب ۵۰۰ علملک گاز است.

فرماندار قصرشیرین گفت: دولت تدبیر اقدام های خوبی در راستای محرومیت زدایی از مناطق مختلف و ایجاد زیرساخت ها برای رفاه ساکنان مناطق مختلف انجام داده است.

تاتار ادامه داد: اکنون قصرشیرین ۶ هزار مشترک گاز دارد که با نصب ۵۰۰ علمک جدید این تعداد به ۶ هزار و ۵۰۰ اشتراک می رسد و این خود یک اقدام بسیار خوب و بزرگ در این منطقه مرزی است.

وی اظهار داشت: عملیات گازرسانی به ۱۲ روستای این شهرستان نیز هم اکنون در دست اجرا است که طبق وعده مسوُولان تا پایان امسال از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

تاتار افزود: این روستاها در حوزه دهستان نصرآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قصرشیرین قرار دارند که هم اکنون شبکه و خط انتقال آن انجام شده است.

 قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان فعال است.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *