اخبار داغ

ابراز رضایت معاون امنیتی انتظامی استاندار از نحوه ثبت نام داوطلبان انتخابات در فرمانداری اهواز

به گزارش پایگاه خبری تجخیز نیوز، ولی اله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان روز پنجشنبه در بازدید از محل ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در فرمانداری اهواز، از شرایط فراهم شده برای داوطلبان و کیفیت در روند ثبت نام از سوی ستاد انتخابات این شهرستان تقدیر کرد. به […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1399
110 بازدید
کد مطلب : 35565

به گزارش پایگاه خبری تجخیز نیوز، ولی اله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان روز پنجشنبه در بازدید از محل ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در فرمانداری اهواز، از شرایط فراهم شده برای داوطلبان و کیفیت در روند ثبت نام از سوی ستاد انتخابات این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اهواز، ولی اله حیاتی در این بازدید از زحمات فرماندار و رییس ستاد انتخابات اهواز، دیگر اعضای ستاد و مجموعه فرمانداری در فراهم نمودن شرایط و زیرساخت ها و امکانات برای تسهیل در روند ثبت نام داوطلبان قدردانی کرد.

برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با حضور کارشناسان مرکز بهداشت، در ورودی سالن ثبت نام از داوطلبان تست کرونا گرفته می شود.

در این بازدید جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز،صالحی معاون سیاسی و اجتماعی، احمدی معاون برنامه ریزی، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، سید حمید موسوی مسوول حراست فرمانداری نیز حضور داشتند.

ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر بدون نیاز به مراجعه حضوری نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن اندرویدی و یا ازطریق نسخه ویندوزی دانلود برنامه ثبت‌نام از طریق پورتال وزارت کشور به نشانی entekhabat.moi.ir امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *