اخبار داغ

بلوک بندی مناطق زلزله زده سی سخت/ خسارت بالای ۷۰ درصد است

فرماندار شهرستان دنا گفت: بلوک بندی مناطق زلزله زده سی سخت با هدف توزیع اقلام امدادی در شهرستان دنا انجام می شود. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالحمید پناهی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دنا، افزود: نمایندگان هر بلوک در منطقه بندی مشخص و در توزیع ها حضور خواهند داشت. پناهی با اشاره به […]

اشتراک گذاری
04 اسفند 1399
114 بازدید
کد مطلب : 29382

فرماندار شهرستان دنا گفت: بلوک بندی مناطق زلزله زده سی سخت با هدف توزیع اقلام امدادی در شهرستان دنا انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، عبدالحمید پناهی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دنا، افزود: نمایندگان هر بلوک در منطقه بندی مشخص و در توزیع ها حضور خواهند داشت.

پناهی با اشاره به خسارت سنگین به منازل شهری و روستایی، عنوان داشت: علاوه بر شهر سی سخت، ۶۵ روستا دچار خسارت شده است.

وی از خسارت بیش از ۷۰ درصدی به ساختمان‌ها خبر داد و بیان کرد: خیلی از ادارات نیز آسیب دیده و در مجموع ۲۱۰۰۰ نفر از جمعیت شهرستان دچار خسارت شدند.

پناهی با تاکید بر اینکه تمام منازل باید در چارچوب برنامه خدمات رسانی شناسنامه دار شوند، گفت: توزیع کالاها نیز باید به شکل مناسب و روزانه اجرایی شود.

فرماندار شهرستان دنا گفت: همچنین فعال سازی و آماده به کار مهمان سراهای منطقه مورد تاکید است.

پناهی خواستار توجه به پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان دنا شد و گفت: باید از تجمعات پرهیز شده و رعایت پروتکل‌ها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: شهرستان دنا هیچگاه وارد رنگ قرمز کرونا  نشد و امید داریم که مدیریت مناسبی عملیاتی شده و با توجه به ثبت کرونای انگلیسی در برخی از استان‌های دیگر، اقدامات پیشگیرانه و کنترلی عملیاتی شود.

پناهی با بیان اینکه وضعیت روحی و روانی دانش آموزان مناسب نیست، ابراز داشت: باید در بخش روانشناسی و آسیب‌های اجتماعی اقدامات لازم اجرایی شود.

منبع : مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *